Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cat 1 - Mini Stromboli.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cat 1 - Mini Stromboli.

    Artikelnummer: 02357
    Artikelnaam: Mini stromboli
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht: 7,5 gram
    Aantal Schoten:
    Effectomschrijving: Verbazingwekkende knetterfontein. Duurt bijna 1 minuut!.
    Tijdsduur: 55 sec
    Stijghoogte:
    Richtprijs: €. 2,99
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 29 March 2015, 19:37.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Zojuist een mini stromboli afgestoken. Stond samen met een vriend met open mond te kijken. Ik kan niet begrijpen dat er zo een lang en relatief hard effect uit zo'n klein cat1 product komt. Morgen zeker naar de boerenbond om er wat meer van in te slaan.
    Grtz Woutz.

    Comment


      #3
      Is dit dan hetzelfde als de ProLine mini?
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        #4
        Hier een pakje van gehaald bij de Groenrijk. Stond echt te kijken wat er uit zo'n klein dingetje komt. Lang en beste harde knetter.

        Comment


          #5
          Vandaag nog even wat mini stromboli en ander cat 1 gekocht bij de boerenbond, heb wat fotos van winkel en de aankoop:

          Mini stromboli, linksboven:


          Pakketjes:


          De aankoop:
          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            #6
            Kan iemand hier een filmpje van maken ?

            Comment


              #7
              Ik heb 2 filmpjes op internet kunnen vinden (niet van mij dus).
              3 tegelijk: https://www.youtube.com/watch?v=ix_hxZOcWXc
              1 met irritante 'achtergrondmuziek': https://www.youtube.com/watch?v=cXPjqQL0h7Y

              Grtz Woutz.

              Comment


                #8
                heel erg leuke dingetjes dit , heb hier 10 pakjes van gekocht.

                ze knetteren best hard en lang door! , het enigste probleem is dat ze in het begin snel uit gaan!

                zeker een aanrader!

                --pyro99
                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                Comment


                  #9
                  Toenet ook afgestoken in de schemer. Echt een leuk ding! Telefoonvideo:

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #10
                    hier een filmpje van mij! 3x mini stromboli! gaan behoorlijk hard voor cat 1 <3 (HD)



                    --pyro99
                    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                    Comment


                      #11
                      geweldig deze dingen!
                      Wel staande gehouden door de politie omdat er een aantal mensen aan het klagen waren maar ach.!
                      The final ignition

                      Comment


                        #12
                        Ja mensen klagen nu om het klagen.... je maakt mij niet wijs dat men hier last van heeft.

                        Comment


                          #13
                          Her en der worden ze nog aangeboden, maar helaas niet hier ( regio Holten/Deventer/Apeldoorn) in de buurt. Kijk ik niet goed en heeft iemand nog een adres waar ze te koop zijn? Dit waren toch wel toppers onder cat. 1

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door jw fireworks Bekijk bericht
                            Her en der worden ze nog aangeboden, maar helaas niet hier ( regio Holten/Deventer/Apeldoorn) in de buurt. Kijk ik niet goed en heeft iemand nog een adres waar ze te koop zijn? Dit waren toch wel toppers onder cat. 1
                            Ben ik ook wel benieuwd naar. En ook omgeving Zoetermeer,hoor het graag.

                            Comment


                              #15
                              Deze zijn echt top! Gister een paar pakjes van kunnen aanschaffen. Hoop toch echt dat er een importeur is die deze opnieuw het leven in blaast ipv die laffe knetter rotjes.

                              Comment

                              Working...
                              X