Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[FF-SK1-MIX] Star Kids - Cat. 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [FF-SK1-MIX] Star Kids - Cat. 1

    Artikelnummer: FF-SK1-MIX
    Artikelnaam: Star Kids
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 1,4 gram per stuk
    Aantal per verpakking: 10 stuks
    Effectomschrijving: Colorful crackling fountains, in 5 different colors with crackling stars.
    Tube diameter: ...mm
    Kartoninhoud: 10/20/10
    Tijdsduur: 6-8 sec
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €1,99

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Star Kids.JPG
Vertoningen:1
Grootte:96,8 KB
ID:	1615543



    Wij danken Funke Fajerwerki voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Persoonlijk vind ik dit het enige product wat mij totaal niet aanspreekt van Funke cat1. Heb alles gekocht van de cat1 Funke, behalve deze.

    De verpakking is niet mooi en de uitwerking is wel echt slecht. Je mag natuurlijk niet teveel verwachten voor €0.20 per stuk, maar neh niks voor mij.

    Comment


      #3
      Mee eens, kwa kwaliteit en veiligheid niet Funke waardig.

      Comment


        #4
        Twee doosjes besteld voor de leuk! De verzameling completeren! Ik ga ze gewoon uitproberen!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #5
          Vind ze ook niet bijzonder. Maar heb ze toch genomen voor de 'collectie' en ik spaar Funke labels. Label is niet super maar toch blij mee .
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #6
            Mee eens, dit is wel het minste cat1 spul van Funke dat er in NL te krijgen is. Heb ze niets besteld, maar misschien tijdens het afhalen zelf wat van mee nemen om het er tog maar bij te hebben.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Dit zijn inderdaad misschien de minste uit de Funke collectie maar voor mij wel lekker nostaligisch. Van de oude star kids van Weco heb ik misschien wel honderd pakjes weggestookt vroeger.



              * filmpje zij de weco star kids dus.

              Comment


                #8
                Ook puur voor de heb. Het Fünke logo op de starkids zelf is dan weer wel prima. Het doosje idd wat minder.
                Maar ja je wilt toch verzamelen he.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #9


                  Klein maar fijn
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    #10
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20201214-IMG_1802.jpg
Vertoningen:2
Grootte:106,0 KB
ID:	1583004

                    Al 10 tegelijk ?
                    Knaap!

                    Comment


                      #11
                      Hopsakee heel doosje van gehaald. Nu nog even bedenken wat ik met 200 stuks moet :P

                      Comment


                        #12
                        Toch leuke fonteintjes voor de kleintjes om aan het geknetter te wennen? Heb er iig een paar kleine doosjes van meegenomen voor de kleine man hier

                        Comment


                          #13
                          Had ze niet besteld, maar heb ze vandaag tijdens het afhalen er wel bij mee genomen. Tis niet veel, maar de kids zullen zich er wel mee vermaken gok ik.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Heb deze ook en geprobeerd , maar word er nou niet echt enthousiast van. Beetje een tegenvaller.
                            Zelfs me dochters stonden er naar te kijken van wat is dit.
                            The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                            Comment


                              #15
                              Behalve dat er denk ik best een paar harde knettertjes uit komen, zijn deze puur begeerlijk omdat ze zo ontzettend schattig klein zijn, leuk label en mooie verpakking. Voor €2 is het toch leuk er een paar pakjes van te hebben, ondanks dat de uitwerkingen net zo minimaal zijn als de omvang en ze meestal al snel omvallen positief; als je zo'n grootte bij een andere importeur, bv Lesli, zou hebben, mocht je blij zijn als er überhaupt 1 scheetje uit kwam. Wat dat betreft heeft Funke wel voor mekaar de persing van al z'n fonteintjes perfect optimaal te krijgen, zelfs op zo'n miniformaat, hele prestatie.

                              Comment

                              Working...
                              X