Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Categorie 1 subforum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Categorie 1 subforum

    Met een vuurwerkverbod voor 2020 zijn we als consument en vuurwerkliefhebbers aangewezen op categorie 1 vuurwerk. Er zijn tal van producten te koop met categorie 1, vele importeurs hebben ze in het assortiment en die waren wijd verspreid te vinden op het forum.

    Daar hebben we nu iets aan gedaan, tijd voor een algemeen cat.1 vuurwerk subforum met de producten van de importeurs en winkeliers bij elkaar.
    Mis je bepaalde lijnen? Neem even contact op met een moderator en wij pakken het op!

    Veel plezier en stook veilig!

    #2
    Dit topic moet ook even verplaatst worden, naar het Cat 1 subforum:
    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...kel&highlight=
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #3
      Ik zet m hier ook even neer als dat mag op deze zondag ochtend.

      Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik verbaas me vooral de laatste week over de cat.1 topics....

      We zitten hier op een vuurwerk forum en ik begrijp dat daar al het legale onder valt. Ook het cat.1 van de grootwinkel bedrijven. Echter zitten we ook op een forum van liefhebbers. Liefhebbers die ontsteld zijn, boos zijn over het (tijdelijke) verbod op f2 vuurwerk. Maar wat zie ik gebeuren .... de run naar de Lidl de Aldi etc etc voor het cat.1 .... ik vind dat best schrijnend eerlijk gezegd.

      Ook dat cat.1 heeft er namelijk toe bijgedragen dat we nu met dit verbod zitten. Die klote landelijke winkels hebben er dus een rol in gespeeld. Daarnaast hebben die ook nog eens geen klagen. Die draaien hun omzet als geen ander. Waarom richten we ons niet op onze eigen vuurwerk leverancier? De winkel die jouw je korting geeft op de f2 spullen en nu nog wat probeert te redden van zijn business met een beetje cat.1. Is het niet een geste om hun te steunen in deze kut tijd? Al is een pak tolletjes twee euro duurder? Wel tientallen euro korting krijgen en als het tegen zit naar de grootgrutter rennen.....

      Het is op niemand gericht, maar ik vind het stuitend al die berichten over die Makro’s, Lidl’s, Aldi’s en Big Bazar’s. Gewoon mijn gevoel.
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #4
        Het is heel simpel. Cat1 mag nog. En is voor velen onder ons helaas het enige alternatief.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Cat 1 mag wat mij betreft de boom in. Vind t niks aan

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
            Ik zet m hier ook even neer als dat mag op deze zondag ochtend.

            Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik verbaas me vooral de laatste week over de cat.1 topics....

            We zitten hier op een vuurwerk forum en ik begrijp dat daar al het legale onder valt. Ook het cat.1 van de grootwinkel bedrijven. Echter zitten we ook op een forum van liefhebbers. Liefhebbers die ontsteld zijn, boos zijn over het (tijdelijke) verbod op f2 vuurwerk. Maar wat zie ik gebeuren .... de run naar de Lidl de Aldi etc etc voor het cat.1 .... ik vind dat best schrijnend eerlijk gezegd.

            Ook dat cat.1 heeft er namelijk toe bijgedragen dat we nu met dit verbod zitten. Die klote landelijke winkels hebben er dus een rol in gespeeld. Daarnaast hebben die ook nog eens geen klagen. Die draaien hun omzet als geen ander. Waarom richten we ons niet op onze eigen vuurwerk leverancier? De winkel die jouw je korting geeft op de f2 spullen en nu nog wat probeert te redden van zijn business met een beetje cat.1. Is het niet een geste om hun te steunen in deze kut tijd? Al is een pak tolletjes twee euro duurder? Wel tientallen euro korting krijgen en als het tegen zit naar de grootgrutter rennen.....

            Het is op niemand gericht, maar ik vind het stuitend al die berichten over die Makro’s, Lidl’s, Aldi’s en Big Bazar’s. Gewoon mijn gevoel.
            Eens! Inderdaad het is nu voornamelijk CAT1 en ook ik sla deze 'rommel' in. Ben niet zo een CAT1 fan, maar wat ik aanschaf dat komt wel van mijn vuurwerkleveranciers. Gisteren naar vuurwerkbunker, volgende week Haokan. Dan maar wat meer betalen, maar het voelt wel als het klein beetje hulp wat ik ook nog kan aanbieden aan mijn leveranciers, zodat ik hopelijk ook volgend jaar weer mooie producten voor lage prijzen kan aanschaffen.....en afsteken natuurlijk.

            Comment


              #7
              Hier ook een aantal bestellingen gedaan bij een paar vuurwerkwinkels. 30 December kan ik het op komen halen, heb zo dan toch nog een beetje het gevoel van de afhaaldagen.

              Comment


                #8
                Overzicht van de winkels staat ook nog niet hier in het subforum ?

                https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Cat-1-verkoop
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment

                Working...
                X