Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hahaha. Ja nu wel ja. Je maakt het er niet makkelijker op.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
      Heb de Aldi Nitro naast een Funke silberfontänen gezet. De beelden spreken voor zich.

      Rechts zal de nitro zijn toch?

      Comment


        ach joh het is allebei zilver . Neem aan dat je voor die funke dingen ook meer betaalt.

        Ik heb nog eens wat van die aldi fonteintjes gestookt. Maar ik vind ze best prima. Die paarse is zeker een verbetering en dat "knettereffect" vind ik mooi. Die langwerpige is het minst, maar toch nog ok naar mijn smaak. Knetterlinten prima. rotjes geinig, het spat er uit zeg maar net als een knetterballetje. Knetterking: het vooreffect is zeker een verbetering, crackling echter niet en daar koop ik ze toch voor. Maar al met al ben ik er tevreden mee. Beter dan niks. Sterker nog, zo blij als een kind. Haha.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
          Rechts zal de nitro zijn toch?
          Inderdaad! ;)

          Comment


            Jongens wat zijn de fonteinen van Lesli dit jaar slecht zeg. De knetter fonteinen bevatten niet eens knetter! Echt een complete aanfluiting!

            Een ding scheelt wel: nu heb ik gelukkig niet een reden meer om spul van Lesli te kopen.
            Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

            Comment


              Vanavond het grootste deel weer netjes terug gebracht naar de winkel. Wat een droevig gebeuren die fonteinen!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
                Heb de Aldi Nitro naast een Funke silberfontänen gezet. De beelden spreken voor zich.

                Iemand zei laatst nog dat ze bijna hetzelfde waren

                Comment


                  Ja en nog een paar zeiden dat er niks verkocht ging worden

                  Comment


                    Bij lange na niet..

                    Comment


                      Maar de nitro duurt een kleine drie seconden langer..

                      Comment


                        Ik was vanmorgen om 7.45 uur bij de Aldi hier in Enschede, ik kwam eraan fietsen en dacht er zou wel 50 man voor de deur staan, maar ik was gewoon de 1e.
                        De winkel ging om 8 uur open en na mij waren er nog zo'n 6 a 7 mensen niet zo heel druk gelukkig.

                        Ik heb 4 pakken ratellinten, 2 siervuurwerkpakketten (die 60 delige met alles erin), 3 doos knetterkings, 2 doosjes knetterrotjes en 3 doos Nitro's

                        De man voor mij had voor 300 euro aan CAT 1 in zijn winkelwagen, alles was voldoende op voorraad, alleen de knetterkings waren al op toen ik naar de kassa liep.

                        Ik had gisteren al gehoord dat je de knetterkogels links moet laten liggen en de fonteinenmix is zelfs flink achteruit gegaan (knetterfontein knettert niet) daarom ook niet gekocht, de bombommmetjes ook niet.

                        De ratellinten zijn korter dan vorig jaar, maar wel harder!
                        De rest moet ik nog uittesten.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht


                          die knetterking knettert niet eens. ellende.
                          ik zie op de doos 30 stuks?
                          zijn dit dezelfde voorheen in een zak, maar nu in een doos?
                          LESLI doet nu ook al mee met the great reset. geen plastic meer op ALLES.
                          en maar janken dat groeneveld geen vuurwerk MAG verkopen,en dus opslag in het bunkercomplex te kort komt
                          bovendien, wat is dit pakketje slecht qua uitwerking geworden zeg.... en ook nogeens een euro duurder....

                          Comment


                            Wat een gehuil omdat het in een doos zit zeg.
                            Waarom zou je je druk maken om de verpakking, wat er in zit doet er toe, en dat is in dit geval echt best kwalijk als ik de beelden zo zie. Terwijl de Volcanos van de Lidl juist zo goed zijn.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                              Wat een gehuil omdat het in een doos zit zeg.
                              Waarom zou je je druk maken om de verpakking, wat er in zit doet er toe, en dat is in dit geval echt best kwalijk als ik de beelden zo zie. Terwijl de Volcanos van de Lidl juist zo goed zijn.
                              punt1. omdat het er veel leuker uitziet in een zak/doorzichtig pakket.
                              punt2. mag ik het schijnbaar van mods niet over hebben........

                              Comment


                                Ik vind het juist wel handiger dat het in een afsluitbaredoos zit, dat het dan iets duurder is ook geen probleem. Maar dan zulke kut kwaliteit leveren vind ik gewoon not done.

                                Comment

                                Working...
                                X