Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Was inderdaad zeer slecht vanavond in Lopik...hopelijk last van vocht...

    Comment


      Hoe kan je bij deze controleren welke versie je hebt ? iemand bekend met de bactnummers of staat het jaar erop vermeld.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
        Hoe kan je bij deze controleren welke versie je hebt ? iemand bekend met de bactnummers of staat het jaar erop vermeld.
        Vragen aan winkelier welke batch het is...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
          Hoe kan je bij deze controleren welke versie je hebt ? iemand bekend met de bactnummers of staat het jaar erop vermeld.
          Jaartal staat op het label.

          Comment


            Hopelijk krijg ik de 2016 batch.... Had hem dit jaar voor het eerst besteld.

            Comment


              Dacht even dat het aan mij lag maar blijkbaar vind iedereen hetzelfde want deze was echt slecht vanavond in Lopik. De distraxion en zelfs de 2017 versie van de Zena #1 hadden meer en betere blink.

              Comment


                Viel ook zwaar tegen in almere. Alleen de burst was goed, verder een paar verdwaalde blinkers en sterren.

                Comment


                  Deze viel inderdaad tegen. De burst is nog wel hetzelfde, gewoon goed. En de boeketgrootte is opzich ook wel gelijk, alleen heel karig gevuld. Er zitten amper blinkers meer in en de kleur groen is er ook uit. Het is nu een beetje blauw en een beetje rood. Van de blinkercakes die werden geschoten was dit duidelijk de minste.

                  Hier het filmpje, de blinkers lijken meer dan het in het echt was.

                  Comment


                    Ik heb Vuurwerktotaal even een mailtje gestuurd, ben benieuwd waar het door komt...

                    Comment


                      Wat zonde om te lezen zeg, dit was tog echt wel een geweldige topper.
                      Benieuwd hoe deze bij iedereen in de straat staat.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        hopen dat mijn bestelde Massive een oudere versie bedraagt...

                        Comment


                          Bij Rowy was deze inderdaad niet meer die goede blinkercake die het ooit was. Nu knalde het wel lekker, maar het boeket was waardeloos. Beetje rood, sterretje blauw, een enkele witte blinker.
                          Rowy bevestigde dat dit de 2017 versie was en géén sample betrof. Hij zou vochtig kunnen zijn geweest, maar ik geloof nooit dat dat resulteert in een half gevuld boeketje.

                          Ik raad iedereen aan om deze 2017 versie niet aan te schaffen.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Wat een tegenvaller! Dat zou echt heel zonde zijn. We hadden het er net in de chat op het forum ook al over. Het gebeurd vaker dat wanneer een cake word verkozen tot beste product van het jaar er in de volgende jaren op bezuinigd gaat worden. Kan natuurlijk te maken hebben met een andere fabriek die de kwaliteit niet kan halen van zijn voorganger maar ik weet niet of dat ook bij de Massive het geval is. Heel jammer, hij was altijd zo goed, geweldig zelfs. Ik heb hem voor het eerst sinds het eerste jaar niet meer en ik ben bang dat hij er ook niet gaat komen.

                            Comment


                              Het trieste is dat ie zelfs dit jaar met een paar euro omhoog is gegooid. Heel zonde hoor, dit was zeker een topper. Nu zou ik ´m gewoon niet meer kopen, zelfs in bepaalde freakacties voor een kleine €20,-.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
                                hopen dat mijn bestelde Massive een oudere versie bedraagt...
                                fijn antwoord gehad dat mijne de batch van vorig jaar bedraagt !

                                Comment

                                Working...
                                X