Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blijft een topper!
    Ik had hem ook 2x in mn showtje verwerkt hij begint bij 40sec!

    Comment


      Wat een gave film van deze prachtcake freaksfireworks, bedankt.
      Mooie sfeer komt er van dit filmpje.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        mooi maar waarom is het gefilmt vanaf de achterkant met de woningen er tussen?

        Comment


          De Massive blijft een prachtige cake, maar ik ga dit jaar voor de Revelation van Underground vuurwerk. Dat lijkt me toch een cake van een duidelijk groter kaliber en dat voor een betere prijs. De Massive is helaas €28,- geworden.

          Comment


            Film:

            Comment


              Toch nog steeds 1 van de betere i-shape cakes op de markt, prachtbak.
              Raaddebom.nl

              Comment


                voor 21 euro kunnen scoren erg leuk potje
                Back from the dead!

                Comment


                  Filmpje van afgelopen zaterdag:
                  --> Vuurwerkevents.nl <--

                  Comment


                    Wat is deze Massive toch een topper he? De Distraxion en Colour Changing komen in de buurt, maar winnen het niet van de Massive als het gaat om de burst en de grootte van de boeketten.

                    Comment


                      Ben benieuwd hoe deze het doet tegenover de relevation van underground line van wolff.
                      Heb ze beide besteld en zal ze achter elkaar afsteken en filmen !
                      Knaap!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                        Ben benieuwd hoe deze het doet tegenover de relevation van underground line van wolff.
                        Heb ze beide besteld en zal ze achter elkaar afsteken en filmen !
                        Ik ook. Eerst de Relevation besteld al vervanger voor de Massive. Ik dacht het dit jaar gewoon even anders te doen. Uiteindelijk toch de Massive ook maar besteld. Weet ik in ieder geval zeker dat die er weer in zit.

                        Comment


                          Vanavond weer gezien en het blijft echt een prachtige cake. Harde burst en grote boeketten met prachtige kleuren. Er werd alleen nu een versie geschoten die niet echt goed blinkt, ik had al eerder gelezen in dit topic dat je 2 versies hebt. Hiervan waren de boeketten wel allemaal mooi rond!

                          Comment


                            Vanavond in Lopik geschoten. Ik ben blij dat ik hem dit jaar 2x heb!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                              mooi maar waarom is het gefilmt vanaf de achterkant met de woningen er tussen?
                              beetje late reactie haha
                              Maar dit is gefilmd door iemand die iets verderop woont zo kon ik mn vuurwerk is van iets verderaf bekijken haha!

                              Comment


                                Wederom geschoten gisteren!

                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X