Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Big Five

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dit vond ik toch wel een tegenvaller. Effecten en kleuren waren in mijn beleving niet zo mooi als op de film hierboven, en het tempo lag veel te laag. Ben zelfs maar gestopt met filmen omdat het me te lang ging duren... Meer mensen met die ervaring? Aansluitend op de voorgaande discussie vond ik het ook al niet zo handig dat er geen reservelonten aan zaten waardoor het koppelen nogal omslachtig moest.

    Comment


      #77
      Voor die 10 euro per cake vond ik dit best goede cakes. Er was genoeg variatie tussen de cakes, het enige wat me tegen viel was de burst van de boeketten. Al was dat wel te verwachten aangezien hier geen kooi omheen zat. Voor 12 uur zijn ze misschien niet heel spectaculair maar ik vind het zeker een aanrader voor in de vooravond!

      Comment


        #78
        Door de lage prijs is dit nog wel een leuk pakket.
        Zoals eerder al vermeld zijn de boeketten niet echt spectaculair maar zeker niet slecht.
        Voor €50 heb je toch wel waar voor je geld.

        Comment


          #79
          Voor 50 euro kon je niet twijfelen. Maar de effecten vond ik best klein en sommige effecten kwamen best laag. Tevens snapte ik de volgorde niet helemaal. Maar voor die prijs, zeker z'n geld waard
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #80
            Geen reservelont inderdaad. Maar dat was ook het geval bij bijvoorbeeld de Total Event doos en de Hexagon. Daarom vind het leuk en aardig dat de dozen verkocht worden als cakeboxen, maar ze zijn het in feite niet, want je kunt ze niet normaal doorverbinden. Eigenlijk zijn het dus gewoon vuurwerkpakketten in een mooie doos. Stevig en goed verpakt dat dan wel.

            Afijn ik vond deze voor de prijs van 50 euro erg goed. De normale prijs, 90 euro toch? zou ik er niet voor betalen. Vergeleken met andere cakes schoten ze vrij hoog de lucht in, mede daardoor werd het effect automatisch kleiner. Toch vond ik dit als 12 uur cakes toch de moeite waard. Doorgelont wel te verstaan. Ik had de lengte tussen de cakes aan lont expres kleiner gehouden, denk zo'n 10 cm = 10 seconden, daardoor duurde hij slechts 1 minuut. Gelukkig maar daardoor werd het nog wel aardig

            Comment


              #81
              Dit jaar hebben we 2 pakketten de lucht in gejast, en we waren zeer te vrede over de prijs/kwaliteit verhouding. Leuke diverse effecten met een redelijke uitwerking.

              Filmpjes volgen nog.
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #82
                Leuke potjes van 10 euro per stuk en als je ze doorlont ziet het er wel mooi uit. Effecten zijn misschien niet groot maar wel kleurvol:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #83
                  Prima cakes met een super prijs/kwaliteit verhouding.
                  De effecten waren erg mooi en kleurrijk.
                  Ze schoten wel hoog, kan een voordeel of nadeel zijn.

                  Ik heb aardig wat vuurwerk gestookt en een aantal 19 schots potten maar toen ik deze afstak in de vooravond waren een paar mensen toch erg onder de indruk van de effecten.

                  Volgend jaar zeker weer!

                  Comment


                    #84


                    als ik dit vergelijk met de straat film kan ik me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er toch een verschil in zit qua grote van de effecten....
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      #85
                      Alleen je collectie mag stunten!

                      Comment


                        #86
                        Heb hier ook een set van weggeschoten en deze vond ik voor het geld echt prima cakes. Flinke variatie aan effecten, net tempo en ziet er ook nog best gaaf uit, telt dan toch wel mee.

                        Comment


                          #87
                          Ik heb dit jaar de Big five gehad, was het geld zeker waard al zeg ik het zelf. Alleen jammer dat deze geen doorlont mogelijkheid hebben.
                          PatsBoemLuchtDicht

                          Comment


                            #88
                            Ik heb inmiddels geconstateerd dat deze cakes in België ook los te verkrijgen zijn onder de naam BFC-cakes, en ze kosten daar dan maar liefst 18 euro per stuk.
                            We kunnen het er gevoeglijk over eens zijn dat ze dat zeker niet waard zijn...

                            Het artikelnummer is hetzelfde, maar dan met een B'tje erachter geplakt: 2532B.

                            Voordeel is dat nu de effectomschrijvingen bekend zijn (met dank aan PyroSpectrum op VWB).

                            Achtereenvolgens, naar aanleiding van de officiële productvideo van The Big Five:

                            Cake 1 = 3532B Mighty Elephant : blue dahlia with golden strobe; red dahlia with golden strobe.

                            Cake 2 = 3532B Massive Buffalo : golden willow with green peony; golden willow with red peony.

                            Cake 3 = 3532B Roaring Lion : brocade crown to blue; brocade crown to green.

                            Cake 4 = 3532B Wild Leopard : blue peony to crackling; green peony to crackling.

                            Cake 5 = 3532B Gigantic Hippo : golden glitter willow with golden strobe; golden willow with red strobe.

                            In NL is deze laatste cake, wel de mooiste uit de serie, ook los verkrijgbaar onder de naam Quantum, en kost dan zelfs nog een beetje meer: 19,95.

                            Persoonlijk vind ik dit voor 50 euro een aardig setje, maar om 12 uur moet je ze zeker niet gebruiken.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door bryan613
                              Wie heeft Big Five in handen gehad? Hoe is die bevallen?
                              Goeie cakes voor deze prijs alleen schieten ze best hoog waardoor het boeket best klein is maar alsnog wel goed voor deze prijs.
                              [B]Aftellen naar 31 december!!![/B]

                              Comment


                                #90
                                Big 5 compilatie

                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X