Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro Clash

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyro Clash

    Artikelnummer: 2548
    Artikelnaam: Pyro Clash
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 35
    Effectomschrijving: 34 schots 500 grams cake. Eerst volgen er palmen met blauwe sterren, waarna deze worden afgewisseld met een salvo van grote blink boeketten. En om dit af te maken volgt er een dubbel finale van elk 5 schoten tegelijk
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: 20 mtr
    Richtprijs: €29,95





    Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
    Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 18 August 2014, 20:28.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Leuke cake voor 15 eurie. Finale er ook nog in. Love it.

    Comment


      #3
      Niks mis mee. Voor de prijs topbakkie voor hen die van zilver en blauw houden.

      Comment


        #4
        Voor 15 euro heb je echt een geweldige 35 schots cake in je assortiment, niet geweldig grote boeketten maar wel voorzien van mooie kleuren. Doet het zeker goed in de vooravond maar misstaat ook zeker niet op uur 00.00
        Laatst aangepast door Viva la Bang; 18 August 2014, 20:28.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Inderdaad een leuke pot voor in de vooravond, prima prijs-kwaliteit verhouding. Maar ik denk dat deze om 0.00 sneuvelt tussen al het andere geweld.

          Comment


            #6
            Prima blokjes om door te lonten, felle uitspattingen. Dit zijn must haves!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
              Inderdaad een leuke pot voor in de vooravond, prima prijs-kwaliteit verhouding. Maar ik denk dat deze om 0.00 sneuvelt tussen al het andere geweld.
              Hier ben ik het mee eens - voor het geld een prima blokje om plezier aan te beleven.
              Ik denk alleen als je in een buurt woont waar om 00.00 de 500 grammers geschoten worden, deze cake met dat geweld niet mee kan.

              Comment


                #8
                Mooie pot voor een mooi prijsje.

                Comment


                  #9
                  Ik denk elke keer dat die prijzen niet kloppen voor zoveel schoten
                  Ook deze houd ik in de gaten.

                  Comment


                    #10
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Hoeveel gram bevat deze cake?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
                        Hoeveel gram bevat deze cake?
                        Maarliefst 500gram
                        We hebben weer genoten!!!

                        Comment


                          #13
                          Leuke cake voor 15 euro, maar moet je er niet teveel van hebben. Kun je beter voor een duurder iets gaan. Prijs/Kwaliteit zit het wel in orde met deze cake. Leuke boeketjes, soms klein soms goed. Film;
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Heb je hem bij de reserve lont afgestoken? hij begon met de finale. Ik vind de intense van X-perience Collectie wel mooier en zelfde prijs.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jessevuurwerk Bekijk bericht
                              Heb je hem bij de reserve lont afgestoken? hij begon met de finale. Ik vind de intense van X-perience Collectie wel mooier en zelfde prijs.
                              Ik zie het eigenlijk nu pas ja. Volgens mij had ik hem gewoon aangestoken bij de lont met de sticker van de eerste lont. Of ik had te veel gedronken, of een chineesje die hem verkeerd geplakt heeft.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X