Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Matrix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik heb nog 4 van deze schatjes kunnen bestellen voor 8 euro per stuk!

    Comment


      #62
      Top knalcake, meegenomen op aanraden en hij beviel prima, hier 4 stuks in de film;

      Comment


        #63
        Dat is geloof ik nog een oudere versie van 2015 of nog eerder. Vorig jaar zijn er geloof ik wat knetters aan toegevoegd en is het tempo wat minder geworden. Ik ben benieuwd hoe de 2017 versie dan weer is, dat zal verder alleen maar bergafwaarts kunnen gaan vrees ik.

        Comment


          #64
          Lekker hoor! Vorig jaar 1, nu 6. Had er achteraf meer gewildt!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #65
            De 2017 versie heeft een rood boeket erbij, net getest en helaas dus..

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door pirat Bekijk bericht
              De 2017 versie heeft een rood boeket erbij, net getest en helaas dus..
              serieus ja? :s zuur!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door pirat Bekijk bericht
                De 2017 versie heeft een rood boeket erbij, net getest en helaas dus..
                wow dit is wel een beetje een domper. Is het een groot boeket of gewoon wat rode sterren?

                Comment


                  #68
                  Hoe weet ik of ik de oude of nieuwe versie heb? Staat namelijk geen productie datum op.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                    wow dit is wel een beetje een domper. Is het een groot boeket of gewoon wat rode sterren?
                    Echt een compleet boeket, 3 karton rode boeketjes schieten dan maar

                    Comment


                      #70
                      Net even gekeken en ik heb 2 x 2016 en 2x 2017 meegekregen...als ik het eerder had geweten had ik natuurlijk 4 x 2016 gevraagd... Het is bijna Don't burn it aan het worden, eerst Massive en nu deze...

                      Comment


                        #71
                        Begin er zo langzamerhand een beetje aan te wennen. Dat niets is wat het lijkt.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #72
                          Ik heb nog nooit hoeven klagen over burn it dus ik hoop dat het meevalt.

                          Comment


                            #73
                            Zou inderdaad wel voor mij het einde van de Burn it lijn betekenen, ze hadden eigenlijk maar 2 echte kwaliteitsproducten en die zijn dan blijkbaar vanaf nu zīn tijd voorbij. Eerst inderdaad de Massive en nu deze dan..

                            Comment


                              #74
                              Dit meen je toch niet... karton aangeschaft voor de finale en we zaten nog te twijfelen om karton silver salute te halen XD

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                                Ik heb nog nooit hoeven klagen over burn it dus ik hoop dat het meevalt.
                                Het is zeker nog een goede cake met goede burst en boeket maar daar koop je de matrix niet voor. Gisteren live gezien in Benthuizen.

                                Comment

                                Working...
                                X