Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hexagon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Tempo niet goed? Koop je 2 boxjes, dan zit je op de prijs die andere importeurs voor zo'n box vragen.
    En dan heb je 2 keer zoveel kruit voor dezelfde prijs.

    Ik zeg goed bezig Vuurwerkvisie met de nieuwe producten en (h)eerlijke prijzen!

    Comment


      #17
      Voor het geld kun je er ook 2 van deze boxen kopen en dan gewoon tegelijk schieten, gegarandeerd chaos en een goed tempo!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
        Het is dat deze box nu met vier tegelijk geschoten werd maar ik vond m echt prachtig. Wil hem zeker nog een keer per stuk zien maar viel ook zeker niet in slaap.
        ik denk als je hem per stuk schiet wel, ook met 2tegelijk is het nog steeds niks. De prijs is absoluut net en de uitwerkingen eveneens, alleen dat t e m p o gaap

        Comment


          #19
          de cakes waren ook niet doorgelont btw.....
          ze zijn elektrisch ontstoken per stuk, dus vandaar ook de pauzes tussen de cakes...

          Comment


            #20
            Zeer jammer van het tempo, zelfs met 4 tegelijk heb je een ongelijkmatig schietpatroon. Als 1 zo'n box nou het tempo had a la Garden Of Eden dan was het al goed geweest!

            Comment


              #21
              En mensen maar zeuren om het tempo.
              Niks mis mee. Cake 1 doet alleen rustig aan.
              Bij de rest is het tempo helemaal niks mis mee.
              Mooie effecten trouwens deze cakes.

              Comment


                #22
                Vind het lastig beoordelen als ze er 3 tegelijk doen.
                Maar wat ik wel nog even kwijt wou is dat ik de prijzen wel lekker vind voor zulke boxen.

                Comment


                  #23
                  Product filmpje is wel per 1 geschoten.

                  En dat ziet er toch gewoon goed uit! Ben onder de indruk van de prijs-kwaliteit verhouding van Vuurwerkvisie dit jaar!

                  Comment


                    #24
                    Hier nog even de product film zoals op de Burn it site:

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      De effecten van die laatste cake vind ik erg leuk.
                      Een doorlontbox zoals deze zal ik waarschijnlijk nemen kwa prijs.
                      Maar moet nog zien of het in de buurt verkocht word etc

                      Comment


                        #26
                        prachtige cake's, vind het al met al mee vallen hoe langzaam deze zouden schieten,
                        er is 1 cake die het wat rustiger aan doet, maar de andere 3 is niks mis mee!
                        gelukkig ook een dealer in de omgeving, staan op de lijst
                        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                        Comment


                          #27
                          Ik vroeg het eigenlijk omdat 19s cakes opgerold worden in de fabriek waardoor er geen 2e lont aan gemaakt kan worden.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                            Ik vroeg het eigenlijk omdat 19s cakes opgerold worden in de fabriek waardoor er geen 2e lont aan gemaakt kan worden.
                            geen 2e lont aan 19 shots cakes?
                            Zeker nooit in belgie geweest de big 19 heeft ook reserve lontje gekregen dit jaar bij valk !

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door mauricio84 Bekijk bericht
                              geen 2e lont aan 19 shots cakes?
                              Zeker nooit in belgie geweest de big 19 heeft ook reserve lontje gekregen dit jaar bij valk !
                              Consumenten cakes hebben pas sinds kort reserve lonten, en het klopt dat ze opgerold worden waardoor de laatste schoten in het midden vallen en het dus lastig word voor de reserve lont.
                              5 jaar terug vond je de reserve lonten nergens dit begint pas een beetje in te komen sinds de doorlont bakken er zijn.
                              En over belgie gesproken, dit vuurwerk is anders dan nederlands vuurwerk dus ik snap jou vergelijking niet. Moet er wel bij vermelden dat dit over eerder ging. Als er een reservelont aan zit dan zullen ze hier een andere volgorde voor nemen.
                              Laatst aangepast door mikeapd; 19 November 2013, 11:40.

                              Comment


                                #30
                                Als het lont patroon een zigzag vorm is komt het laatste schot en dus ook het reserve lont altijd aan de buitenkant terecht. Voor een 19 schots cake heb je een rij van 3,4,5,4 en 3. als je die rijen gewoon zigzaggend doorlont stop je het hoofdlont bij 3 erin en komt het reserve lont bij de andere rij van 3 er weer uit. Dus dit pakket zal waarschijnlijk dit patroon volgen waardoor ze gewoon twee lonten hebben per cake en gemakkelijk doorgelont kunnen worden.

                                Comment

                                Working...
                                X