Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Starburst 288 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Extreme Starburst 288 shots

    Artikelnummer: 1879
    Artikelnaam: Extreme Starburst 288 shots
    Bruto Gewicht: … gram
    Netto kruitgewicht: 3657.6 gram
    Aantal schoten: 288 schoten
    Effectomschrijving: Minutenlang kan jij genieten van de allerbeste effecten die we speciaal voor deze dubbele compound hebben geselecteerd. Elke knal is raak in deze monsterbox. De opbouw die gekozen is voor deze krachtpatser maakt dat de finale in ware extase beleefd wordt. Daarom zijn wij Vuurwerkexpert!
    Effect specificatie:
    Cake 1. Red strobe tail sky blue dahlia red strobe, Red strobe tail green dahlia red strobe
    Cake 2. Silver rotation tail red/wihte blink, Gold tail Ti gold willow blue/ purple star
    Cake 3. Red tail red spider green blink, Green tail green spider gold blink
    Cake 4. Red tail brocade cn red dahlia chrys, Green tail brocade cn sky blue dahlia chrys
    Cake 5. Red blink tail Ti gold willow with red blink, Red blink tail brocade cn with red blink
    Cake 6. Gold tail Ti gold willow to red green with white blink, Red tail red dahila white strobe gold chrys
    Cake 7. Gold tail Ti gold wilow silver crown, Silver tail Ti gold willow chrys
    Cake 8. Crackling tail time rain willow with red blue star, Crackling tail red blossom chrys ti sluate pistil

    Max. tube diameter: 25 mm.
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Afmeting { mm.]: 740 x 370 x 185
    Kartoneenheid: 1/1
    Adviesprijs: € 299,00
    Winkelprijs: € 289,00
    Onlineprijs: € 279,00
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1879-Extreme-Starburst-Vuurwerkexpert.jpg
Vertoningen:1
Grootte:160,7 KB
ID:	1618038







    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 10 September 2023, 11:31. Reden: Prijsupdate 2023
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Deze verdiend toch wel wat meer aandacht. Nog geen reactie. Vind dit toch meer dan een prima bak. Qua prijs ook wel interessant. Gaat zeker op de wensenlijst.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
        Deze verdiend toch wel wat meer aandacht. Nog geen reactie. Vind dit toch meer dan een prima bak. Qua prijs ook wel interessant. Gaat zeker op de wensenlijst.


        Vind dit ook een super bak

        Comment


          #5
          Ik vind persoonlijk alleen de drie laatste salvo's wel mooi, de rest toch redelijk standaard. Nee, deze bak kan mij niet echt bekoren.

          Comment


            #6
            Ik vind dit wel een leuke rammer met effecten die me wel aanspreken. Als hier nog korting van afgaat geweldige deal.

            Comment


              #7
              Die verdiend inderdaad wat meer aandacht, want wat een geweldige bak was dit zeg. Ook nu weer even terug gekeken maar ook dan komt hij weer perfect over. Zit van alles wat in qua effecten, heerlijk tempo, goede burst en effecten zijn goed uitgevoerd. Prijs vind ik ook prima te doen, helemaal met een beetje korting.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Hmmm...deze komt toch op het lijstje zeg.....prachtig apparaat met mooie salvo's en dikke effecten!

                Comment


                  #9
                  Ik neem hem ook,hou hier wel van lekker rammen.

                  Comment


                    #10
                    Tja, zeker dikke cake maar ook een om labeling van magnum pi, of andersom natuurlijk. Neemt niet weg dat ie heel goed er uit ziet! Net als de magnum pi wink:

                    Comment


                      #11
                      Dikke bak hoor, klasse!

                      Comment


                        #12
                        Goeie tegenhanger van The Tournament Box.
                        Iets minder divers, maar wel meer ‘structuur’.
                        Als ik kijk naar de online prijs, dan zal hij met de freakprijs een serieuze kanshebber voor mij kunnen zijn (volgend jaar).

                        Comment


                          #13
                          Kan iemand bevestigen dat dit om een gekooid product gaat ?? Bij magnum word er geen antwoord op gegeven en dus niet besteld maar nu met de 25% van broekhof een nieuwe kans.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            #14
                            --> Vuurwerkevents.nl <--

                            Comment


                              #15
                              De demofilm van afgelopen woensdag 01-09-2021:

                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X