Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue mine with golden spider tail

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Goh, is deze later (of mss zelfs na de actie?) hier nog aan de webshop toegevoegd. Balen. €90 tel ik er niet voor neer. Hopen nog op een BF actie en anders duimen voor volgend seizoen.
    Als je het niet erg vind om af te reizen naar het mooie Brabantse land... zie post #27
    Het mooiste werk is vuurwerk!

    Comment


      #32
      Hoe was deze in de straat?

      Comment


        #33
        Prima bakkie

        Comment


          #34
          Gaaf hoor, vanwege de wind dit jaar niet in de straat gezien, kijk er nu al naar uit!
          Prachtig dat blauw en dit tempo.

          Comment


            #35
            Wat een showbakkie, hier maak je serieus wel indruk mee. Eens kijken of we deze kunnen scoren voor aankomende jaarwisseling

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
              Wat een showbakkie, hier maak je serieus wel indruk mee. Eens kijken of we deze kunnen scoren voor aankomende jaarwisseling
              Zeker doen, dit soort bakken doen het ook erg goed bij het publiek. En voor ons liefhebbers is het ook smullen geblazen met die strakke timing in deze bakken. Ik zeg gewoon alle drie halen! Beter uitgewerkte tailbakken zijn er niet in Nederland, bakken als de Fire Festival komen echt niet in de buurt bij deze Pyroshow lijn.

              Comment


                #37
                Wat een gave bak zeg. Hier ben ik echt gek op. Hopelijk nog eentje scoren dit jaar!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Mooi hoor, staat hier nog op voorraad in de webshop dus verwacht m bij komende openingsactie in mn winkelmandje te doen

                  Comment


                    #39
                    Super gaaf zeg, wat een ding. Behoorlijk prijzig, maar je haalt wel wat unieks in huis hoor.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment

                    Working...
                    X