Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tailgate Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
    Genoeg ruggengraat als in genoeg geld in de portemonnee om hem te kopen?
    Ja, als je het zo bekijkt...
    Maar dit jaar heb ik de Blue mine with spider tail gekozen, hopelijk de juiste keuze!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
      Heerlijk spul dit! Nu nog bedenken waar ik hem mee ga combineren.
      Had jij geen karton the force? (Omlabeling van wings of darkness)? Denk dat 2 of 3 daarvan tegelijk mooi is met die kleuren

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Nou, nog maar een straatfilm dan, wat is ie tof!

        Echt heel vette film zo Mike, wat een gaaf ding
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Een prachtige box, maar de prijs is naar mijn mening veel te veel voor een tijdsduur van ongeveer slechts 17 seconden.

          Wat maakt deze box nou zo duur? De W- shape? Ik heb dan gewoon liever I- shape blokjes als dat de boel een stuk betaalbaarder maakt.

          Als je wilt dat deze effecten je IRL goed bij blijven, dan zou je eigenlijk enkele boxen moeten kopen, want die 17 seconden zijn zo om.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
            Een prachtige box, maar de prijs is naar mijn mening veel te veel voor een tijdsduur van ongeveer slechts 17 seconden.

            Wat maakt deze box nou zo duur? De W- shape? Ik heb dan gewoon liever I- shape blokjes als dat de boel een stuk betaalbaarder maakt.

            Als je wilt dat deze effecten je IRL goed bij blijven, dan zou je eigenlijk enkele boxen moeten kopen, want die 17 seconden zijn zo om.
            Sommige producten zijn ondanks dat ze wat duurder zijn toch de moeite waard omdat ze uniek zijn en vaak een wauw-factor hebben. Dit is daar precies zo'n voorbeeld van en datzelfde gaat ook op voor de andere varianten in deze lijn.

            Ik zou deze overigens nooit los schieten maar als element in een showtje is dit echt een topper.
            Het mooiste werk is vuurwerk!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
              Sommige producten zijn ondanks dat ze wat duurder zijn toch de moeite waard omdat ze uniek zijn en vaak een wauw-factor hebben. Dit is daar precies zo'n voorbeeld van en datzelfde gaat ook op voor de andere varianten in deze lijn.

              Ik zou deze overigens nooit los schieten maar als element in een showtje is dit echt een topper.
              Ik begrijp je Knettermans, maar ik vind dit toch wel wat meer dan "wat duurder".

              Verwerken in een showtje zou inderdaad een optie zijn voor de personen die een showtje schieten, maar ik zie vaak showtjes op YouTube waarbij het ene effect door het andere ondergesneeuwd raakt (in de (gecontroleerde) chaos). Als je deze box op die manier verwerkt in je show, is dat naar mijn mening dan toch wel zonde van het geld.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                Ik begrijp je Knettermans, maar ik vind dit toch wel wat meer dan "wat duurder".

                Verwerken in een showtje zou inderdaad een optie zijn voor de personen die een showtje schieten, maar ik zie vaak showtjes op YouTube waarbij het ene effect door het andere ondergesneeuwd raakt (in de (gecontroleerde) chaos). Als je deze box op die manier verwerkt in je show, is dat naar mijn mening dan toch wel zonde van het geld.
                Ik zou deze zelf niet snel combineren in een showtje maar als solo element gebruiken. Door de korte tijdsduur kan dat prima, hij duurt simpelweg te kort om eentonig te worden. Combineren kan maar kan inderdaad slecht uitpakken tenzij je een product hebt waarvan je zeker weet dat die veel hoger schiet zodat het echt aparte lagen in de lucht zijn bijvoorbeeld.

                Je kan net als bij alle andere producten alleen zelf bepalen of je deze het geld waard vindt of niet. Met een ruim budget zou ik hem iedereen aanraden maar met een wat kleiner budget is het wellicht leuker om iets te nemen wat iets langer duurt.
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  Ik twijfel, vind het een mooie box, maar zou deze single (dus niet in een showtje) ook indruk maken in de straat?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                    Ik twijfel, vind het een mooie box, maar zou deze single (dus niet in een showtje) ook indruk maken in de straat?
                    Denk als single in een straat juist erg gaaf!
                    -Step outside the box to see the real picture-

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      Ik twijfel, vind het een mooie box, maar zou deze single (dus niet in een showtje) ook indruk maken in de straat?
                      Denk dat hij juist single in de straat het meeste indruk maakt. Dit verlicht je hele straat en met de afstand die je hebt in de straat is dit echt indrukwekkend.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                        Denk dat hij juist single in de straat het meeste indruk maakt. Dit verlicht je hele straat en met de afstand die je hebt in de straat is dit echt indrukwekkend.

                        met wind niet kan ik je vertellen, was wel windkracht 7 hier vorig jaar dus zo gek was het ook niet.

                        Comment


                          Ik ga er een waaier achteraan knopen, verwacht wel dat het vet wordt

                          Comment


                            Hoe zou deze het doen in W-Shape(3x)?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vwsiempre Bekijk bericht
                              Hoe zou deze het doen in W-Shape(3x)?
                              W-shape bij een waaier is wat mij betreft gek. Ik zou ze dan een meter of 8-10 uit elkaar zetten.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vwsiempre Bekijk bericht
                                Hoe zou deze het doen in W-Shape(3x)?
                                Als je kijkt naar het begin van de finale van Huisman dan is twee al meer dan genoeg en al lastig om mooi te laten lopen. Als jij er drie perfect getimed krijgt ben ik benieuwd naar de film, maar denk dat het snel rommelig gaat worden.

                                Comment

                                Working...
                                X