Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avalanche Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ecoda Bekijk bericht
    @Avalanche: gefeliciteerd met de internationale promotie

    https://dynamicfireworks.co.uk/avalanche-thunder
    Pijlen pakketje op die site . Aanbieding van 360 pond naar 180 pond ! (gave pijlen btw, maar die prijs.......)

    Comment


      Grappig zeg, ik wist wel dat Broekhoff al langer zaken deed in de UK. Maar dat dat nu nog steeds gebeurd, met Brexit etc.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        Die Britten houden wel rekening met de 'noise level', zoals te zien in de omschrijving. Kunnen we dat hier ook niet doen? En dan manipuleren we het een beetje voor onze strijd tegen de geluidoverlast.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          Deze presteerde erg goed !

          Ga hier zeker meerdere van bestellen dit jaar .

          Filmpje ter vergelijking met de Rubro Secret Salute:

          Comment


            Nog maar even mijn straatfilmpje van deze rammer
            Ik zei nog zo, geen bommetje!

            Comment


              8X de topper van Broekhoff als finale in V-shape.
              Een budgettopper die alleenstaand en in meervoud goed tot zijn recht komt
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                Lekkere film hoor ischa, bedankt. Mooi een minuut die lucht vol pompen met crackling. Zelf ook al heel wat keren gedaan met de secret salute, maar het blijft prachtig om in de straat dit te doen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Dank je!
                  Blijft een favoriet om dat als finale te doen hier.
                  De Avalanche Thunder leent zich er prijstechnisch ook prima voor.
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    Ik meen me te herinneren dat dit topic op ‘uitloopproduct’ stond. Is die stempel er (gelukkig) weer afgehaald? Zou erg jammer zijn als dit product uitloop gaat worden!

                    Of heb ik ze zien vliegen dat dit een uitloopproduct is geweest?

                    Comment


                      Het verbaast me hoe goed deze standalone al presteert. Bij de Secret Salute had je toch wel meerdere nodig voor een beetje geweld in de lucht.

                      Comment


                        Ik ga er eens voor dit jaar, wil deze toch weleens zelf meemaken als een vergelijking met de Secret Salute die ik altijd haal. Verwacht er wel wat van op basis van de films hehe.

                        Comment


                          Dikke bak inderdaad, deze of de Cairo Crackling moet er toch wel in karton(nen) hoeveelheden gaan komen voor de finale.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                            Dikke bak inderdaad, deze of de Cairo Crackling moet er toch wel in karton(nen) hoeveelheden gaan komen voor de finale.
                            Je kunt ze beiden nemen, ga je van 20mm naar 30mm

                            Comment


                              Hebben mensen deze nog voor een mooi prijsje zien staan? Zie ze niet lagen dan de standaard 25 euro. Wil er graag een karton van.

                              Comment


                                Bij Kuiper staat tie voor €22,50

                                Comment

                                Working...
                                X