Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8mtr Profi Fountain [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De middelfontijn van VDN haalde dat makkelijk.
    De grootste VDN fontijn haalde 20+ meter, echt monsterlijk hoog. Werd in de jaren 90 bij Alpeco verkocht.

    Ik ben wel benieuwd naar deze fontijn van broekhoff, even wachten op de demo's.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #32
      Richtprijs 2013: €9,95

      Bron: www.vuurwerkexpert.nl
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #33
        Filmpje!

        Comment


          #34
          Oeps besteld

          Comment


            #35
            Nou das geen 8 meter.
            Hoog uit 4 a 5meter.
            Maar als nog een knappe prestatie!

            Comment


              #36
              Duurt niet echt lang. Was er wel erg benieuwd naar, maar bij het zien van de beelden zeg ik nee.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Haalt dus bij lange na geen 8 meter, eerder de helft daarvan. Afknapper dus, voor zelfde geld vind je genoeg vulkanen die 3x zo lang duren en net een metertje lager zijn. Voor de echte 8 meter ga ik wel naar Pyrostore BE

                Comment


                  #38
                  Dan vind ik die van de zuiderburen toch wel stukken indrukwekkender overkomen.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #39
                    Helaas, dit had een topper kunnen zijn als die daadwerkelijk 8 meter had gehaald.
                    En ik weet bijna wel zeker dat het mogelijk is, kijk bijvoorbeeld naar de geode versie van de crackling w fountain.
                    Voor dit geld vind ik het geen geode fontein en zijn er zeker betere in omloop die net zo hoog gaan en nog langer blijven branden...... wie weet komt broekhoff volgend jaar met een verbeterde versie?
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      #40
                      Even een kopietje van de comment die ik ook bij de buren al gaf, n.a.v. het filmpje van Anihalas:

                      Vergeet niet dat op het filmpje van Anihalas er echt een stevig windje stonden en de fonteinen het er echt moeilijk mee hadden, scheelt echt wel iets.

                      Ik stond zelf op het schietveld, op ongeveer de helft van de afstand waarop het publiek stond, en vond ze zeker niet tegenvallen. Goed, ze haalden de 8 meter niet (wat ik ook niet realistisch geacht had), maar zit echt nog een nette hoogte in. Zeker als de windomstandigheden wat beter zijn, moet hij denk ik zonder moeite de 6 meter halen.

                      Zeker gezien het feit dat ze meteen mooi op hoogte zijn en de tijdsduur bij de fonteinen onderling erg constant was, zijn ze lekker voor showtjes te gebruiken. Eens kijken hoe ik er een aantal toe ga passen dit jaar

                      Comment


                        #41
                        Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen ;)

                        Comment


                          #42
                          Gerbs zijn wel gemaakt om constant te zijn. Hier heb je een wide shot filmpje.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                            Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen ;)
                            Stonden ook in de finale en ik stond in de finale ook op het schietveld aan de rechterkant, met perfect zicht op de fonteinen. Stonden in de finale op 1 que met prof ontstekers (en weer gebruikt icm met stukje quickfuse). Zat een split second verschil met aan gaan en diezelfde split second met uit gaan zat er ook weer in, denk dat de 2 in de finale op een paar tiende van een seconde dezelfde tijdsduur hadden.

                            EDIT:
                            Kijk ook maar naar dat wide angle shot van Anihalas! Rechter springt een fractie eerder aan en is daardoor ook fractie eerder klaar als linker. Tijdsduur van beide was gewoon (vrijwel) identiek, net als die in de finale.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                            Gerbs zijn wel gemaakt om constant te zijn.
                            Heb ze al in de bunker, alsmede ook op het schietveld, nog weer even in mijn handen gehad, en ben er vrijwel van overtuigd dat ze uit een fabriek komen die ook (veel) theatervuurwerk/PSE maakt. De kwaliteit van de afwerking is heel hoog, hele dikke en super stevige cilinder, keurig afgewerkt aan uiteinde, hele mooie stop intern aan de onderkant, mooie kleine nozzle bovenop. Zwarte afwerking aan de buitenkant van de cilinder met zilver alufolie afdekkapje. Alles straalt gewoon PSE uit.

                            Dit alles dan wel weer in een buitendoosje gedaan, voor stabiliteit en label.

                            Heb trouwens op het buurforum al foto's geplaatst in het desbetreffende topic, waar al een stukje van die afwerking te zien is. Zit daar onder de naam Michel_G

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                              Hoe bedoel je tijdsduur constant dan? Ik zou er toch meer dan 2 moeten hebben gezien om dat te kunnen zeggen ;)
                              In de finale stonden ze nog een keer, en bij die was het hetzelfde, gingen direct naar hoogte en stopten ook op exact hetzelfde moment.

                              Comment


                                #45
                                Wil hem bijna ga ruilen voor iets anders, maar broekhoff heeft niks voor een 10tje.
                                Zucht.

                                Comment

                                Working...
                                X