Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multi thunder king [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    oeh deze zijn zeker aantrekkelijk geworden zeg!

    heb ze al is gehad in het verleden, knallen zeker lekker en uniek vanwege de fluit. komt ook mooi fel licht vanaf.

    ff zoeken wie ze hier nog heeft :P

    Comment


      #92
      Vorig jaar vond ik ze te duur, dit jaar met maar 2,50 euro zeker een mooi product! 3 pakjes dus maar besteld.

      Comment


        #93
        Heb 3 pakken nu binnen, deze dingen zijn een stuk groter dan een normale singleshot.

        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

        Comment


          #94
          Heb zelf 4 pakjes, lijken me goede singleshots.

          Comment


            #95
            Nog even 3 pakjes weten te scoren vanmiddag,

            1 pakje alvast apart gelegd als verzamel item
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #96
              Verrek, vergeten te kopen; moet er apart voor langs een winkel. Kijken of ik daar morgen tijd en zin voor heb...

              Comment


                #97
                Vanmiddag 4 pakjes gehaald, 3,95 hier. Er zit 14,5 gram NEM in ben benieuwd. :d

                Comment


                  #98
                  Denk ook dat ze eruit gaan, 2 doosjes gekocht, jammer was een topper. Snap het dan ook niet!?

                  Comment


                    #99
                    Waarom denk je dat dan?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
                      Denk ook dat ze eruit gaan, 2 doosjes gekocht, jammer was een topper. Snap het dan ook niet!?
                      waarom denk je dat dan?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door daan-ajax60 Bekijk bericht
                        Waarom denk je dat dan?
                        Ik denk inderdaad dat ze eruit gaan, het is een bestaand product wat opeens een aanbiedingsprijs krijgt in zo'n beetje alle vuurwerkexpert.nl winkels.

                        Wat ook goed mogelijk is, is dat ze vorig jaar niet goed verkocht werden en dat broekhoff op deze manier ze volgend jaar ook weer wat meer gewild te maken.
                        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                        Comment


                          Ik hoop ook zeker dat ze blijven, dit jaar voor het eerst gehad, leuke, prima dingen!

                          Comment


                            En ook deze gingen weer als vanouds, goede knal en een mooie fluit! Hopelijk zijn ze er inderdaad volgend jaar weer

                            Comment


                              Ik had deze voorheen nog nooit gehad.
                              Maar nu ik toch naar bij deze winkel in de buurt was de 28ste en ze €2,50 per 4 kostten.
                              Heb ik ze ook besteld, ik samen met me stookmaat twee pakjes gehaald voor te proberen.

                              Stak er eentje af, en had meteen spijt dat ik niet meer pakjes had gekocht.

                              Een flinke dreun door de stijglading gevolgd door een mine van een paar witte stars een tail en dan een flinke knal die iets minder is als een Whistling Thunder Queen. En dan nog wat witte stars.

                              Nou echt toppertjes, ik hoop niet dat ze eruit gaan. Zou echt jammer zijn!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                                Ik had deze voorheen nog nooit gehad.
                                Maar nu ik toch naar bij deze winkel in de buurt was de 28ste en ze €2,50 per 4 kostten.
                                Heb ik ze ook besteld, ik samen met me stookmaat twee pakjes gehaald voor te proberen.

                                Stak er eentje af, en had meteen spijt dat ik niet meer pakjes had gekocht.

                                Een flinke dreun door de stijglading gevolgd door een mine van een paar witte stars een tail en dan een flinke knal die iets minder is als een Whistling Thunder Queen. En dan nog wat witte stars.

                                Nou echt toppertjes, ik hoop niet dat ze eruit gaan. Zou echt jammer zijn!
                                Helemaal waar, maar ik hoop wel dat ze dan wel in de aanbieding blijven, want 5 euro per pakje is wel vrij veel. 2,95 of 2,50 o.i.d is een prima prijs

                                Comment

                                Working...
                                X