Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multipack [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Klopt ik had hem dit jaar.

    Pijlen vliegen echt Ontiegelijk hoog.
    en klein effect.
    de "CAKE" was eerder een "Cakeje" dus was niks.
    een spinner ofzo? ik stak hem aan en hij deed niks. 2x niks.
    en.. oja de romijnsekaarsen daarvan brandde het lont niet.

    Hebben mensen nog een andere optie voor dit pakket?

    Comment


      #17
      ik was twee jaar geleden elf en had niet veel te besteden dus kocht ik dit, maar echt, wat een slecht pakket

      Comment


        #18
        Toen ik dit pakket vele jaren geleden had vond ik het echt geweldig zo mooi. Hij was toen afgeprijst en ik vond het zelfs mooier dan het Crown Lunar pakket. Vooral de vuurpijlen waren erg mooi met knal en peony!
        Hoe het pakket nu is weet ik niet, maar als het flut is moet het verandert zijn.

        Comment


          #19
          wat is nu het pakket, want ik die op die foto een heleboel spullen liggen?


          Gr, Tom
          DarkSoul is soms een inspiratierover!

          Comment


            #20
            Alleen de pijltjes zijn wel leuk uit dit pakket, de rest stelt weinig tot niets voor. Dit jaar te koop bij veel Intratuin vestigingen voor maar 15 euro, daarom neem ik deze toch mee dit jaar
            Doe gewoon normaal, dat is het moraal

            Comment


              #21
              Wat verwacht je dan ook, zoveel producten voor zo weinig geld en dat het dan wat voorsteld?
              Laat nog geregeld muggenscheetjes

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jagert Bekijk bericht
                Wat verwacht je dan ook, zoveel producten voor zo weinig geld en dat het dan wat voorsteld?
                20 euro bij mijn dealer, denk dat ik hem wel weer op me lijstje zet Leuk voor in de voor avond!

                Comment


                  #23
                  Ook alweer zo'n pakket dat me aan vroeger doet denken. Naast de bekende dikke Bertha pakketten had Broekhoff deze set in het assortiment. Toendertijd was ik hier nog niet actief, dus alle negatieve ervaringen had ik nog niet gezien. Maar wat wilde ik deze graag hebben! Vulcanix kocht ik los (voor €2,95 echt goede vulkanen met mooie groene centrale vlam), en het waren altijd de pijltjes die me der van weerhielden het pakket te kopen...

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	32681819-multipack.png
Vertoningen:1
Grootte:745,5 KB
ID:	1582424

                  Comment

                  Working...
                  X