Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder King [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nee joh, Asian Thunder van vorig jaar is een stuk harder als de Thunderking van vorig jaar en ook harder als de Thunderking van dat jaar ervoor. Ik heb het zelf laatst uitgetest.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #32
      de meeste vinden de binkies het hardste daarna thunderkings en dan pas asian thunders

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door pyroman29 Bekijk bericht
        de meeste vinden de binkies het hardste daarna thunderkings en dan pas asian thunders
        dat was tot een paar jaar geleden ja, de thunderkings knalde 3 jaar geleden nog zoals ze hoorde te knallen daarna zijn het echte ***** dingen geworden

        Comment


          #34
          Ik was eerst erg positief over de Thunder King. Maar in de afgelopen 2 jaar zijn er zoveel goede single shots bijgekomen dat de Thunder King naar mijn mening niet veel meer waard is. Vorig jaar waren ze erg slecht voor die prijs. Nee geef mij maar gewoon Binkies of Asian Thunders.

          Comment


            #35
            ik vind dit toch wel de hardste single shot mortier die ik tot nu toe mee heb mogen maken ik heb ieder jaar de: asian thunders(GBV), shock(Wolff) en knock out(Lesli) en de deze dan maar ik vind deze toch wel het beste als je kijkt naar de knal niet als je kijkt naar het boeket.

            Comment


              #36
              Ik had deze afgelopen jaar. Ze waren veel slechter vergeleken met het jaar ervoor, gelukkig had ik maar 1 pakje gekocht.. Je kan beter de goedkoperen (thunder king basic) nemen, die gingen zowat evenhard en ze zijn zelfs goedkoper!

              Comment


                #37
                Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 10:15.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #38
                  Ze gaan lang niet meer zo hard als voorheen. Vroeger had je echt een knal die vergelijkbaar was met een vlinder. Ik snap niet waarom ze de keuze maken om vuurwerk wat zo succesvol was minder leuk te maken. Ik ga dit jaar voor het eerst niet meer voor de Thunderking.
                  Laatst aangepast door Summit; 19 December 2010, 14:36.

                  Comment


                    #39
                    Deze toch stiekem vandaag afgestoken. Klinken goed weer dit jaar!

                    Comment


                      #40
                      ik had de mini thunder kings bestelt 2 mega pakken bleken die uitverkocht te zijn kreeg ik deze mee voor hetzelfde geld je hoort mij niet klagen.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Summit Bekijk bericht
                        Ze gaan lang niet meer zo hard als voorheen. Vroeger had je echt een knal die vergelijkbaar was met een vlinder. Ik snap niet waarom ze de keuze maken om vuurwerk wat zo succesvol was minder leuk te maken. Ik ga dit jaar voor het eerst niet meer voor de Thunderking.
                        dat kan dus nooit want in nederland gelden er strikte regels omtrent de decibels van het vuurwerk.

                        Comment


                          #42
                          Deze heb ik dit jaar bij vuurwerkvechtweelde gekocht; een enorme aanbieding; 6 pakjes voor 10 euro. Ze knalden lekker hard, maar het boeket stelde vrij weinig voor. Ik ben bang dat deze eruit gaan, omdat ik ze bijna nergens kon vinden, en dat ze in zo'n enorme aanbieding waren. Dat wordt volgend jaar toch een probleempje om voor weinig geld veel thunderkings in te slaan :|

                          Comment


                            #43
                            Vorig jaar een karton van deze gehaald en een karton sick 6
                            En 2 bulkpack asian thunders.
                            Mijn ervaring na wat single shots verder was dat deze toch de zachtse was.
                            De asian thunder de hardste
                            En de sick 6 ook wel hard maar vooral kick met de mine en ti boeket

                            Comment


                              #44
                              Misschien is het een oude topic, zal vast wel zo zijn!
                              Maar de Thunderking 2.0 is toch de harst van Nederland nu

                              De prijs is ongeveer € 4,95 per pakje zitten 6 stukjes in

                              Comment

                              Working...
                              X