Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Blitz (Pijlen ass.) [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    heb ze gezien, was een leuk boeket met een leuk knalletje!

    Comment


      #32
      Leuke pijltjes, zat nog een klein ti-boeket in tussen de sterren.
      Raaddebom.nl

      Comment


        #33
        Leuke pijlen hoor, verder niet bijzonder.

        Comment


          #34
          Aangenaam verrast door deze pijltjes, knal is op de grond te vergelijken met een goede belgische nitraat.
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #35
            Prima pijltjes, knal is zeker goed te noemen! En leuke stijglading

            Comment


              #36
              dit waren goede leuke knalpijltjes hoor, ze waren precies qua effect het zelfde als de belgische cross cross pijltjes van pyrostar, alleen knalden deze harder hahaha

              Comment


                #37
                het waren mooie pijlen voor 4,95 zelf heb ik er 3,95 betaal en dat maakte het natuurlijk nog aantrekkelijker.

                leuke knal,boeket ietsjes minder, maar ja 4,95

                Comment


                  #38


                  filmpje van mijn kant, de prijs mag van mij wel wat naar beneden voor deze pijlen
                  Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:21.

                  Comment


                    #39
                    Leuke pijltjes. Goeie knal voor de grote.

                    Comment


                      #40
                      Video van mijn kant.

                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #41
                        Zo te zien een afwisseling op de andere standaard knal pijlen.

                        Voordeel van deze vind ik dat je er gewoon een pakje van mee kan nemen voor een zacht absoluut prijsje.

                        Ja per pijl 1,25€ en even ter vergelijking, de extreme bang zijn per pijl dit jaar ook 1,25€.. Maar ik vind het altijd leuker om veel verschillende te hebben en dus koop ik liever wat meerdere kleine pakjes.

                        Ik hoop wel dat de prijs gelijk blijft, zou het namelijk prijs technisch ook nog extra interessant maken.

                        Comment


                          #42
                          Toenet heb ik er eentje afgestoken.
                          Ja ik weet dat dit slecht is en dat dit overlast veroorzaakt... Maar een knalletje kon wel vond ik.

                          Hij knalt best flink en er komt een leuk klein boeketje vanaf. Maar knalde bij mij wel verschrikkelijk laag. Misschien kwam dat omdat ik hem iets te strak in de grond had gestoken(het was allemaal ffe snel).
                          Maar ach, wel een aanrader!

                          Comment


                            #43
                            ik had ze vorig jaar ze knalde aardig hard en met een leuk effect

                            Comment


                              #44
                              Ik had 5 pakjes en ze waren super zijn lekkere knalpijlen de knal was ook best hart
                              Komen zekers weer bij komende oud en nieuw :P

                              Comment


                                #45
                                K had ze afgelopen oud en nieuw ook en dat jaar ervoor had ik de extreme bang rockets, ze zijn wel mooi die sky blitz , aardige knal voor een legale pijl maar toch is het niks tegenover de extreme bang rockets , de extreme bang heeft een veel doffere dreun waardoor het lekker nagalmd en ik persoonlijk vind het effect van de extreme bang ook wat leuker !!

                                Comment

                                Working...
                                X