Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multicolor Fan Crossette [Uitloop 2022]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
    Lijkt wel alleen groen en rood of ligt het aan mij?
    Omdat sommigen liepen te z##ken over mijn camera heb ik deze keer met mijn telefoon gefilmd. Maar die laat de kleuren dus niet zo goed zien...

    Hij was precies hetzelfde als op de demo en de officiële productvideo: rood, groen, paars/blauw en volgens mij nog een keer rood/roze?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
      Omdat sommigen liepen te z##ken over mijn camera heb ik deze keer met mijn telefoon gefilmd. Maar die laat de kleuren dus niet zo goed zien...

      Hij was precies hetzelfde als op de demo en de officiële productvideo: rood, groen, paars/blauw en volgens mij nog een keer rood/roze?
      Je kan het ook nooit goed doen hea haha. Heb hem nu in het donker gekeken en zag nu wel wat meer kleuren. Ik geef de voorkeur op je camera hoor, dat geklaag over een "slappe burst" moet je maar negeren van die zeurpieten. Beeld is belangrijker

      Comment


        #33
        Mooi spul wel, maar voor mij toch echt te flink aan de prijs. Wel prima tempo en inderdaad lekker breed geschoten.
        https://www.youtube.com/user/flutsjah/

        Comment


          #34
          Hij lijkt inderdaad wel goed te presteren, schiet lekker breed en het tempo is prima. De kleuren is wat lastig beoordelen zo in de schemer, vooral dat licht blauwe is niet goed zichtbaar. Ik ben zeker benieuwd naar de productieversie in het donker, ik houd 'm daarom ook echt in de gaten. Kanshebber!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Fantastisch product! Voor de volle prijs zal ik hem niet gauw kopen, maar voor een mooie freakprijs tot €40-€45 zeker de moeite waard!

            Comment


              #36
              Ik dacht, wat zeurt iedereen toch over de prijs, vorig jaar namelijk gezien voor iets meer dan 3 tientjes, dat is natuurlijk fors voor 1 cake, maar de adviesprijs ligt gewoon op bijna 60 euro.

              Jammer dat het product niet is geschoten toen het volledig donker was :(.
              There is no such thing as enough fireworks.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                Jammer dat het product niet is geschoten toen het volledig donker was :(.
                Iets met eindtijd van een vergunning...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                  Genieten!! Wat een prachtig product, niet voor de smalle straatjes! Dank voor de video
                  tuurlijk wel, ligt er maar net aan hoe je hem neerzet dan Niet over dwars dan dus, maar in de lengte van de straat.

                  Comment


                    #39
                    Maar over deze cake, wat een heerlijke waaier. Prachtig uitgevoerd en heerlijk sierlijk! Deze komt zeker bij mij in de straat!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      tuurlijk wel, ligt er maar net aan hoe je hem neerzet dan Niet over dwars dan dus, maar in de lengte van de straat.
                      Ik woon in een eenrichtingsstraat met bomen.. vuurwerk afsteken is altijd een uitdaging haha

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
                        Ik woon in een eenrichtingsstraat met bomen.. vuurwerk afsteken is altijd een uitdaging haha
                        dat is inderdaad een ander verhaal ja

                        Comment


                          #42
                          --> Vuurwerkevents.nl <--

                          Comment


                            #43
                            De demofilm van afgelopen woensdag 01-09-2021:

                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Ik vind deze stiekem best tegenvallen gelet op kleur, variatie en prijs, zeker in vergelijking met de Crossette Switch (waar ik wel groot fan van ben).

                              Comment


                                #45
                                Vraagje, is deze qua kleur idd minder als de crossette switch?
                                Wil nl de cs 2x achter elkaar schieten met deze er achteraan.

                                Als de kleuren dan wat tegenvallen ten opzichte van de switch is dan weer jammer.

                                Voor hetzelfde geld kan ik dan beter nog 2 cs kopen en dan tegelijk in een v vorm.

                                Wat denken jullie?

                                Comment

                                Working...
                                X