Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Impact [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Impact [Uitloop]



    Artikelnummer: 793
    Artikelnaam: Impact
    Aantal Schoten: 55 schoten
    Effectomschrijving: white tails with whistle
    Richtprijs: ...
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:35.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Had deze voorheen niet een geel label met pro-line erop?
    Remember, remember, the thirty- first of december!

    Comment


      #3
      Salvo caps achtig idd.

      Comment


        #4
        Ja zo zie je maar weer alles in de vuurwerk wereld wordt gekopieerd of er word samengewerkt
        deze keer wat mij overigens erg sterk lijkt.

        Comment


          #5
          Dit is inderdaad een cake die lijkt op die van GBV. Deze cake is een voorverkoop-artikel, gratis te krijgen bij een bestelling van een bepaald bedrag dus.

          Hij is op de demo geschoten, ik heb hem 2 avonden gezien, maar hij haalt het zeker niet bij de kwaliteit van de Salvo Caps, de fluit/huil is niet zuiver te noemen, op de 2e demo-avond was het ronduit slecht. FPM heeft de film van de 2e avond, die zal vast en zeker online komen,
          Ik ben in ieder geval van mening dat dit een productiefoutje is, hopelijk zijn er betere versies in omloop en gelukkig krijg je hem natuurlijk als extra gratis artikel, maar de Salvo Caps is kwalitatief zeker sterker.

          Comment


            #6
            Je hebt gelijk mattenfreak, zoals ik al aankondigde zou impact komen immitatie van salvo caps. Maar de kwaliteit is zoveel slechter ik vind dit echt een afrader. de effecten zijn niet duidelijk en heel klein.

            Comment


              #7
              Hij viel mij inderdaad ook vies tegen, dus het geluk is dan maar dat men hem er gratis bij krijgt bij een bestelling (Waarschijnlijk boven de 100,- euro). Los zou ik hem laten liggen voor en ander, hij is namelijk flink geprijsd t.o.v. andere cake's!

              Comment


                #8
                gewoon irritant om hele filmpje te moeten zien.

                wat is dit nou weer: microsoft die een ipod probeert na te maken? uhhh broekhoff die probeert de topper van gbv te kopieeren....pffffff tuurlijk beter goed gejat dan....maar dit is drama
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #9
                  Impact - High Performance

                  Geschoten bij de demo van Life and Garden in Delfgauw

                  Comment


                    #10
                    Ik had hem afgelopen jaar gratis gekregen en hij was wel leuk, duurt wel lang, messchien zelfs wel iets te lang. De fluit was niet echt zo bijzonder, bovendien vlogen de schoten soms niet echt goed de lucht in.

                    Comment


                      #11
                      Hier is mijn film van twee stuks Impact van Broekhoff (High Performance), geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Deze is net zo slecht/goed als de Pro-Line Salvo Caps. Ik heb ze nu allebei kort na elkaar gehoord, maar ze lijken echt erg veel op elkaar. Ik vind de knallende salvo's van Pro-Lines versie ietsje beter, en ook de prijs is €8,-in het voordeel van die cake. Dus ik zou je aanraden om NIET de impact te nemen, maar de Salvo Caps.
                      Toch moet ik zeggen dat ik persoonlijk ook de Salvo Caps slecht vind. Ik vind het allebei afraders. Maar omdat smaken kunnen verschillen, wil ik degene die zo'n cake zoeken toch adviseren omdat naar Pro-Lines versie te kijken.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #12
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #13
                          ik heb deze cake afgelopen oud en nieuw voor niks gekregen nou
                          die tempo was wel lekker alleen ja wat de meeste leden al zeggen echt salvo cabs achtig idd
                          maar ja vergelijk ze en je ziet toch dat deze ietsje hoger is
                          en wat meer kruid bevat
                          groetjes

                          en de prijs was als je hem zou kopen €47.95
                          Laatst aangepast door pyrostar88; 30 May 2011, 14:31.
                          don't worry im fireworks crazy!!!

                          Comment


                            #14
                            beetje gevaarlijk ding ..

                            Op de demo werden er 2 geschoten, de fluiters vlogen van links naar rechts over het hele veld op zon 2/4 meter hoogte
                            Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                            Comment


                              #15
                              Ik heb twee keer halve cake hiervan mogen afsteken (hij was doormidden gebroken). Natuurlijk eerst goed vastgezet. Maar ik vond het een mooie pot, maar ik zou er geen 50 euro voor over hebben.

                              Comment

                              Working...
                              X