Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mayhem Mine & Blackstone [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76


    Hierbij Blackstone. Voor het geld hele goede cakes om te stoken in de vooravond. Goede burst is wat mij met name opviel.

    Comment


      #77
      En hierbij z'n tweeling broertje Mayhem Mine.

      Comment


        #78
        Tweede jaar op rij, en hij was weer prima hoor.
        Burst is top, de effecten zouden nog veel beter tot hun recht komen als we weer een keer een jaarwisseling met minder wind zouden hebben.

        Comment


          #79
          Hierbij mijn filmpje. Prima cake.

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #80
            Ik heb dit setje afgelopen jaarwisseling ook mogen bewonderen. Ik was al meteen verkocht na het zien van de straatfilms en heb er dan ook ontzettend van genoten. Effecten zijn goed uitgevoerd en de combinaties van de verschillende kleuren pakken erg goed uit. Niet elk boeket is mooi rond, maar heb mij daar totaal niet aan gestoord en de mines maken het helemaal af. De burst is ook meer dan prima en ook de prijs-kwaliteitverhouding is erg fijn. Ik ben echt een groot liefhebber van dit soort cakes. Hopelijk bedenkt Broekhoff zich en wordt dit setje weer opgenomen in het assortiment, want ik zou deze graag elk jaar toevoegen aan de collectie.

            Ik vind ze beide schitterend, maar heb een lichte voorkeur voor de Blackstone. Het kopergoud i.c.m. gouden blinkers en blauwe sterren pakt erg goed uit.

            Kwam zojuist nog een filmpje tegen op youtube van deze toppers.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment

            Working...
            X