Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crown Executive [Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Als mijn budget hoger had gelegen had ik deze wel willen nemen Mooie effecten (spreekt mij althans aan) en voor die prijs. X = 10 toch hierbij?
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #17
      Adviesprijs: 175,00
      Filmpje van Vuurwerkexpert zelf

      Comment


        #18
        Vette box! 10 cakes voor 175 euro. Goeie deal!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
          Toch wel grappig. In 2007 had ik een pakket met dezelfde naam. Leuk om te zien dat ze hier een luxe versie van hebben gemaakt waar ook het filmpje er goed uitziet.

          Ik vrees alleen dat deze wel wat duurder word dan het executive pakket van wat jaartjes terug. Maar ik vind dit er netjes, goed en mooi uitzien.
          Ik heb de folder er even bij gepakt. Deze bedoel je denk ik.


          Wat een machtig pakket was dat. Daar droomde ik echt van als kind.
          Misschien de nieuwe versie maar een keer aanschaffen om het werkelijkheid te maken.

          Comment


            #20
            Haha.. ja ik ken dat pakket nog heel goed. Kwam er ieder jaar bij mij er weer in. Vond het gewoon prachtig uitzien, bijna te zonde om weg te stoken. Ik heb de starterspakket hiervan nog steeds liggen. Zie pic. Kan het niet afsteken, te zonde.

            Comment


              #21
              Het ziet er goed uit, maar dit zijn niet allemaal 500 grammers toch?
              Zit dit pakket wel in een kooi of niet? Anders kan ik net zo goed 25 euro derbij dokken en dan de Freestyle 5000 Max. Charge box kopen.

              Comment


                #22
                Weet iemand de kruitinhoud per cake? Zou fantastisch zijn!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                  Het ziet er goed uit, maar dit zijn niet allemaal 500 grammers toch?
                  Zit dit pakket wel in een kooi of niet? Anders kan ik net zo goed 25 euro derbij dokken en dan de Freestyle 5000 Max. Charge box kopen.
                  dit is gewoon een pakket geen doorlontbox..
                  en de max. charge word ook zonder kooi geleverd al zegt dat natuurlijk niks want de zena revolution werd ook zonder kooi geleverd.

                  Comment


                    #24
                    Eén cake die in dat pakket zit heb ik in 2009 ook een keer gehad (die groene). Had 'm adhv een demo uitgezocht dus was wel een prima ding lijkt mij voor toen in ieder geval. Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vuurwerk collectie 2009.jpg
Vertoningen:1
Grootte:224,2 KB
ID:	1556182

                    Comment


                      #25
                      Is deze onlangs nog geschoten?

                      Comment


                        #26
                        Mooie potten, alleen viel er 1 pot om. Gelukkig geen schade.

                        Comment


                          #27
                          Iemand deze op film?
                          Dacht dat ik dit paket heb gezien, maar weet het niet zeker.

                          Een straat verderop zag ik een aantal hele mooie cakes, eenmaal op bij de betreffende persoon langs geweest en zag 8 kleine broekhoff cakes met vrij kleine tubes. Helaas geen foto van gemaakt. Maar de cakes en de effecten voor zover ik mij kan herinneren lijken er veel op dit paket.

                          Als het dit paketje was dan is dit echt een topper!!

                          Groet

                          Comment


                            #28
                            een prutbak om door te lonten, uiteindelijk ook doorgeslagen en dus een hoop geweld in de lucht. wel mooi!

                            is gefilmd, ik moet alleen alles nog gaan verwerken.
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
                              een prutbak om door te lonten, uiteindelijk ook doorgeslagen en dus een hoop geweld in de lucht. wel mooi!

                              is gefilmd, ik moet alleen alles nog gaan verwerken.
                              Ben erg benieuwd naar je film

                              Comment


                                #30
                                De Crown Executive pakket komt elk jaar terug, ik had m al vanaf 2006. en elk jaar wordt de inhoud ook vernieuwd.. beetje onzinnig om er elk jaar een nieuw topic voor te openen lijkt me

                                Comment

                                Working...
                                X