Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
    Direct gemaild. Bestellen online lukte niet.
    Heb je inmiddels terug gemaild

    Comment


      Sorry Marc maar ik was je voor ! Ook ik heb er 3 jaar op geaasd en nu had ik mazzel.....
      I love Mines

      Comment


        Wat was de voorraad?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
          Wat was de voorraad?
          Er was er 1 vrij gekomen uit een andere bestelling die had de order geannuleerd.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
            Er was er 1 vrij gekomen uit een andere bestelling die had de order geannuleerd.
            Ga jij deze ooit nog krijgen denk je? Een verstopt kartonnetje ergens? haha

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door LiamVB Bekijk bericht
              Ga jij deze ooit nog krijgen denk je? Een verstopt kartonnetje ergens? haha
              Zeg nooit nooit maar het wordt denk ik lastig ik kom overal en als ik ze ergens tegen kom zal ik ze niet laten staan.

              Wat wel lastig wordt zijn de prijzen ik zie ook de discusie in de chat en noem maar op.Maar neem maar van mij aan dat alles een behoorlijke verhoging gaat krijgen dit jaar zowel advies als freak prijzen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                Sorry Marc maar ik was je voor ! Ook ik heb er 3 jaar op geaasd en nu had ik mazzel.....
                Ik baal er wel van, had eerder al aangegeven dat als er één vrij kwam dat ik deze dan wilde hebben. Zuur...!

                Comment


                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20220117_120548.jpg
Vertoningen:1
Grootte:194,6 KB
ID:	1592784

                  Ik heb nog een doos staan , helaas een lege . Was een leuke gevarieerde box, kan gemakkelijk mee met de huidige compounds. F3 achtige boeketten.

                  Comment


                    Zo blij dat ik eindelijk de 2 setjes kon ophalen in Almere Haven. 1 setje gestookt en ze waren weer geweldig, wat een rammers! Vooral die 2e cake is gewoonweg briljant. Dat andere setje gaan we koesteren!





                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2 Pack Extreme 2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:245,2 KB
ID:	1597444

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2 Pack Extreme 1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,1 KB
ID:	1597445
                    https://www.youtube.com/simansays

                    Comment


                      You lucky bastard. Wat een geweldige set is dit. Eeuwig zonde dat ze deze uit het assortiment hebben gehaald.

                      Comment

                      Working...
                      X