Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zensation [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nog een filmpje, vanaf heel (te) dichtbij:


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Achtereenvolgens zie je de Zensation Brocade, de Zensation Si-Fu, de Zensation Multicolour en de Zensation Purple & Green.
    Schitterend, maar veel te duur.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 5 February 2008, 20:53. Reden: youtube link even aangepast :)

    Comment


      #17
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deze is een stuk duidelijker
      Laatst aangepast door kruitsnuiver; 5 February 2008, 20:54. Reden: youtube link even aangepast :)
      Gerwin

      Comment


        #18
        Wie weet iets over de burst van dit product ?

        Comment


          #19
          ik heb deze ook gehad 2x zelfs de eerste wou ik afsteken en toen ontplofte de hele cake maar de tweede had ik daarna nog afgestoken maar dan wel heel voorzichtig
          hij is leuk maar echt veelste duur

          Comment


            #20
            Een erg leuk en interessant concept, maar niet voor deze prijs. Als doorsnee consument zou ik mij ook wel een klein beetje opgelicht voelen, als ik dat ding afsteek en *boem boem boem* alles binnen 3 seconden weg. Mocht er nog zoiets op de markt komen voor een schappelijke prijs kun je het zeker overwegen!

            Comment


              #21
              heb deze cake 1x gehad, voor mij nooit meer. Hij was toen meen ik iets van 29.95 en dat voor 5 seconden voorwerk.
              hier komt ie er in iedergeval nooit meer in.
              http://www.stefandrukker.nl

              Comment


                #22
                Heb ze bij de introductie gelijk allemaal aangeschaft.
                Mijn conclusie is,Geweldig stuk vuurwerk maar wel prijzig.
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #23
                  Dit concept van hele cake ineens leegschieten mogen ze ook wel eens in andere cakes verwerken. Silver salute iemand? echt als finale cake. Blijkbaar zijn er geen regels die dit niet toestaan.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment

                  Working...
                  X