Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super 4 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik ben het volledig met Rick eens.
    Super 4 bijna zo oud als de weg naar Rome
    Maar een pakket cake,s die voor kwaliteit staat en die je zonder meer aan iedereen kan aanbevelen.
    Ze zijn steengoed en dat blijven ze ook

    Comment


      #47
      Mijn favoriet set cake's die zijn gewoon heerlijk. genieten al 3 jaar lang.
      Heb altijd ze alle 8 .
      Ze zijn niet heel goedkoop maar zeker hun geld waard!!.

      Comment


        #48
        Laatste jaar dat ik dit heb besteld, gaat veel te hoog waardoor de effecen in vergelijking met nieuwere cakes (vb: BuurtAssortiment) veel te klein zijn.
        Afrader dus als je alleen echt mooi spul wilt.

        Comment


          #49
          In het verleden gingen deze minder hoog, waardoor juist de effecten echt heel groot waren.

          Comment


            #50
            ik vond hem weer super die super4
            je merkt wel dat ze in vergelijking met nieuwe potten wel iets achteruit gaan met de effecten maar het blijven gewoon geweldige potten.
            bij mij zitten ze er in ieder geval weer ieder jaar bij!

            Comment


              #51
              Dit waren zeker wel de cakes die het merk Crown naam gaven. Hiermee werd Crown bekend! Maar als Broekhoff de kwaliteit achteruit laat gaan, en de prijs omhoog gooit, dan komt er een moment dat deze cakes hun geld niet meer waard zijn. Dat moment lijkt dit jaar daar te zijn?
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #52
                zijn deze dit jaar nog te koop?

                Comment


                  #53
                  Ja alleen nog maar per 4! Los wordt alleen de cake Insomnia verkocht.

                  Comment


                    #54
                    Al sinds ik een jaar of 6 was keek ik naar deze potten, toen in een heel ander label. 2 jaar geleden heb ik ze eindelijk gekocht. Ze waren hun geld zeker waard, maar ik ga dit jaar voor nòg spectaculairder spul.

                    Comment


                      #55
                      Dit blijven voor mij toch echt een van de betere cakes assortimenten en ik ken ze al een hele tijd, zo'n kleine 15 tot 20 jaar als ik mij niet vergis. Ik weet nog wel dat ze voor de eerste keer op de markt kwamen, het was gigantisch en het was ook zo'n beetje de overgang van het lichtere Nederlandse spul naar het iets zwaardere vuurwerk. Ik weet nog heel goed te herinneren dat ik met die 4 hoge ogen gooide in de straat . En ik heb deze cakes dan ook bijna elk daarop volgend jaar aangeschaft
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #56
                        De eerste "Super" cakes waren in 1998 te koop. Toen was het nog een trio: Si-Fu, Insomnia en Encounter. In 1998 waren ze nieuw, dus voor het eerst op de markt. Dus met 15 tot 20 jaar oud overschat je het een beetje, Torrr Ze zijn 'pas' 12 jaar oud.
                        Ze kostten toen hfl. 27,50 per stuk, of 75,- per drie.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          De eerste "Super" cakes waren in 1998 te koop. Toen was het nog een trio: Si-Fu, Insomnia en Encounter. In 1998 waren ze nieuw, dus voor het eerst op de markt. Dus met 15 tot 20 jaar oud overschat je het een beetje, Torrr Ze zijn 'pas' 12 jaar oud.
                          Ze kostten toen hfl. 27,50 per stuk, of 75,- per drie.
                          Hallo ben ook geen 15 meer he, geheugen laat me soms een beetje in de steek haha. Maar dacht echt dat ze al langer op de markt waren.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #58
                            op avp is dit bericht verschenen:

                            deze cakes zijn dit jaar aangepakt, er zitten totaal nieuwe effecten in en de labels zijn ook veranderd
                            nieuwe effecten zijn
                            Red comet to brocade crown to red
                            Blue comet to brocade crown to blue
                            Green come to brocade crown with crackling
                            Silver comet to dragon eggs
                            Gold comet to gold coconut with green blink
                            Silver blink tail to silver blink willow with red dahlia
                            Crackling floss tail to crackling floss willow with sky blue dahlia

                            iemand die hier meer over weet?

                            ;)
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              #59
                              Nog wat filmpjes van vorig jaar.

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Gelieve de filmpjes niet te kopiëren zonder toestemming!
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment


                                #60
                                heb ze in 2008 allemaal gehad
                                super cakes 1 nadeel
                                kwam veel rommrl naar beneden
                                maar het schijnt dat ze nu veranderd zijn

                                Comment

                                Working...
                                X