Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crown King [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crown King [Uitloop]

    Artikelnummer: 846
    Artikelnaam: Crown King
    Bruto Gewicht: 750 gram
    Netto Kruitgewicht: 250 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: 25 schoten gouden palmbomen die van links naar rechts worden afgevuurd, afsluitend met 3x5 schoten
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: Van 60,- voor 40,- euro
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl




    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 09:48.

    #2
    Vast niet op de demo geschoten?

    Comment


      #3
      Jawel, maar hier (nog) niet gepost, ook geen topic. Komt misschien wel, zeker nu het onder de aandacht is gebracht ;)

      Comment


        #4
        Ruben zij dat hij ook op de demo is geschoten. Ruben zal wel snel met het filmpje komen..

        Niet dat je er veel aan hebt omdat er 10 waaiers worden geschoten:S. Dus moeilijk te zien maarja heb je een beetje het idee wat het doet
        Laatst aangepast door ivivuurwerk; 10 September 2010, 19:47.

        Comment


          #5
          was goed geweld! Waren er dan wel 10 stuks, maar ook 1 is de moeite waard lijkt me!
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            #6
            mag ik nog wat flauws zeggen? 't Is de Brocade Pine in een ander jasje zoek het topic+filmpje dus onder 't kopje "Pyrostar"

            Comment


              #7
              ja volgens mij wel, heb het alleen denk ik op een ander forum gelezen! Maar kan het je niet zeker zeggen aangezien er 10 tegelijk de lucht in gingen
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #8
                de eerste twee rijden stept ie, en daarna spuwt ie ze uit in een hele rij. Of het nu de brocade pine is of niet, ik vond het een aanrader!
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #9
                  Ook een mooie cake maar wat veel ook zeggen beetje onoverzichtelijk op t filmpje dat ze 10 te gelijk afsteken. maar eigenlijk ook wel logish want dan zijn mensen sneller geneigd t product te kopen.
                  Laatst aangepast door Torrr; 3 March 2011, 15:45.

                  Comment


                    #10
                    K heb vannochtend t filmpje gezien. k vind het 40 euro wel waard. Want k denk dat 1 zo'n waaierbox ook al prachtig is. wat vinden jullie? hoor graag jullie mening mensen.
                    Laatst aangepast door Mustang68; 11 September 2010, 14:14.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                      K heb vannochtend t filmpje gezien. k vind het 40 euro wel waard. Want k denk dat 1 zo'n waaierbox ook al prachtig is. wat vinden jullie? hoor graag jullie mening mensen.
                      En of die mooi is. Maar ik koop hem alleen als die inderdaad 40 euro kost bij me broekhoff dealer, anders vind ik hem te duur.. Helaas..
                      Laatst aangepast door ivivuurwerk; 11 September 2010, 17:09.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
                        En of die mooi is. Maar ik koop hem alleen als die inderdaad 40 euro kost bij me broekhoff dealer, anders vind ik hem te duur.. Helaas..
                        60 Euro ga ik er ook niet voor uitgeven maar voor 40 doe ik t.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                          60 Euro ga ik er ook niet voor uitgeven maar voor 40 doe ik t.
                          NIEMAND gaat 60 euro voor een 250 grammer neertellen.

                          Goeie verkooptruc van Broekhoff 33 1/3 % korting en de consumenten trappen
                          er weer in.

                          Comment


                            #14
                            60 Euro voor een cake met maar 250gr pts!!!!! is gewoon schandalig te noemen.
                            Dit is echt way over de top,Voor dat geld heb je dan echt wel meer en betere producten op de markt.
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #15
                              maar hij is dus €39,95 en geen 60euro...

                              Comment

                              Working...
                              X