Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] Vuurwerkexpert.nl kaapt de Vuurwerkstok!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Leuke actie dit !! De omgeving ziet er nogal "polderig" uit ....

    Comment


      #32
      Gaaf gedaan, ik zie bekende wegen en plekken en eindelijk eens in de buurt
      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

      Comment


        #33
        Geniaal bedacht weer met een zeer leuk filmpje erbij.
        Broekhoff is lekker bezig met de acties .
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Ik weet twee van de locaties in de video. Helaas schiet ik daar nog helemaal níks mee op.

          Comment


            #35
            Ik denk dat de locatie te zien is ;) maar dan is het filmpje niet in volgorde
            Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
              Misschien een héél flauw antwoord, maar dat is aan jullie om uit te vogelen. Wat betreft de hints; in dit topic zullen wij af en toe een hint plaatsen over de locatie. Die beginnen moeilijk en het wordt steeds makkelijker. Als je op het goede spoor zit kan dat misschien een bevestiging opleveren.

              Het is nu alleen nog iets te vroeg voor de eerste hint, ga er eerst maar eens een nachtje over slapen....

              Oke het heeft een treinstation dus!

              Comment


                #37
                Ik ben er in ieder geval vrij zeker van dat de windmolens in de video zich bij Windmolenpark Kubbeweg aan de N305 bevinden. Vlakbij Flevo On Ice, waar de winkeliersdemo plaatsvond en waar in de video ook naar gehint wordt.

                Comment


                  #38
                  Windmolens naast de biddingringweg idd N305.
                  De kruizing is het verlengde van de N305, dubbelbaans richting Harderwijk/zeewolde en rechts af richting Lelystad. Er is ook een stukje Harderbosweg te zien en het Veluwemeer

                  Oja en een bosje plantje, maar er staan er daar heeeeel veeel
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    #39
                    Lijkt wel daar bij Harderwijk in de buurt.. de Eemhof of ergens richting Walibi? Bij Walibi wordt toch ook altijd demo's geschoten en dan met name bij die grote reuzerad. Dus daar is 'íe. Alleen voor mij te ver weg om even te gaan checken.

                    Comment


                      #40
                      Oké, tijd voor de eerste aanwijzing:

                      ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

                      Comment


                        #41
                        Geweldige actie dit van Broekhoff en erg origineel! Gaaf om te zien dat hier echt over nagedacht is en dat er tijd en energie in zit. Dat filmpje vind ik echt fantastisch zit leuk in elkaar en maakt de leden al meteen enthousiast. Het speculeren over een eventuele locatie is al begonnen en ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de stok is gevonden.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Ik heb denk al een vermoede in welk gebied ik moet zoeken.
                          ook bekend op avp met de zelfde naam

                          Comment


                            #43
                            Ja, het gebied is mij duidelijk, maar daar zijn best nog wat mogelijkheden...

                            Comment


                              #44
                              Leuke actie, aan de reservesleutel van het oude slot heb ik nu dus niks meer.. haha.

                              Comment


                                #45
                                Het gebied is zo nog erg groot. Het verkeerslicht uit de video ligt gewoon 36 km van lowlands/walibi af. Maar het is zo wel een beetje publiek geheim dat het stokkie ergens in de flevopolder ligt.

                                Comment

                                Working...
                                X