Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] Win een Broekhoff nostalgie-pakket!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ze adverteerde toen ook met een familiepakket: Smal Playboy... hehe... Jong geleerd is oud gedaan!?

    Comment


      En de Dark Flash pijlen met zilverstaarten!

      Comment


        Voor de grotere broer was er toen het Goliath pakket, met grote Romeinse Kaarsen en natuurlijk de bekende draaizon!

        Comment


          The Pack pijlen in de jaren '97/'98 kan ik mij ook nog goed herinneren.. Effecten waaide toen mooi mee in de wind. Knalde ze überhaupt wel?

          Comment


            Ook vele jaren gehad: de Screamer King! Zijn die nog in omloop? Ze waren wel gevaarlijk, knalde wel eens vroeg uit elkaar en dat kon best hard gaan!

            Comment


              Wat te denken van de Cake Box.. Niet te verwarren met de cakeboxen van nu... Maar wel 100 schoten!.. Waar komt dat idee nu toch vandaan? Van BVD natuurlijk!

              Comment


                Avonden lang weg staan kwijlen in het foldertje van rond de millennium... Toen had Broekhoff nog een Pyromania pakket waar ik helemaal weg van was. Kostte toen wel al meer dan 100 euro.

                Comment


                  Kan me nog heel goed herinneren dat ik al kleine, 10 jarige jongen in de winkel stond te glunderen tijdens de verkoopdagen. Zeker toen er weer een grote doos voorbij kwam vol met vuurwerk.. Kan me nog goed herinneren dat iemand de Pandamonium had, had nog nooit een waaier gezien toen.

                  Comment


                    En de Dutch Dynamite, een klein pakket. Ook had je de Dutch Dynamite pijlen.

                    Comment


                      En mijn absolute favoriete pijlen van Broekhoff: de Display Rockets! Komen denk ik uit 2006 deze.

                      Comment


                        Nou nou Ruben, je bent een échte Fire-Starter!!!

                        Comment


                          492 posts in 7 uur dat is al 25% dat is een behoorlijke reaction.

                          Comment


                            Is Criss Cross familie van Rob Cross?
                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                              492 posts in 7 uur dat is al 25% dat is een behoorlijke reaction.
                              Ja klopt! Maar nu stop ik ff want ik voel me onderhand een Krazy-Clown

                              Comment


                                De Fire Starter gaat los hoor!
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X