Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2012!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2012!

    Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
    Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    een vraag en die geld eigenlijk voor alle importeus is de volgende, zoals jullie weten word de anti vuurwerk campagne elk jaar heviger, wat willen en kunnen jullie hieraan doen? ik hoor namelijk vrij weinig uit deze hoek.

    Comment


      #3
      Beste Broekhoff.
      Ik heb een vraag.
      De meeste Vuurpijlen uit jullie firma (voornamenlijk bij crown colectie) vind ik echt wonder schoon.
      vooral de glittering willows en Brocade crowns ed, vind ik werkenlijk prachtig.
      Maar Vaak is de Burst ver te zoeken en is de versprijding niet optimaal.
      Ik zou graag jullie wonderschone pilen terug zien met een lekkere burst knal (voornamenlijk voor de versprijding.

      Ook vond ik de Wave Willow dit jaar helemaal top..
      vooral de prijs maakte deze cake tot een Must heave.
      Mijn vraag luid..:
      Gaan Jullie dit jaar door borduren op dit (budged/goedkopere cake's) concept?

      Comment


        #4
        Hallo Broekhoff,
        Jullie werken "op kleine schaal" samen met Blok (VEE, Vuurwerk Evenementen Europe) uit haulerwijk. Blok heeft de golden lion collection. kunnen of gaan jullie een aantal van deze producten opnemen in jullie collectie? Er zitten hier best wel mooie producten tussen. Neem bijvoorbeeld het golden lion profi pijlen pakket. Super pijlen! of de TM repeater (50sh shell cake).
        m.vr.gr.
        Jacob
        31 december is de dag, de dag dat ik stoken mag.

        Comment


          #5
          Kan de 3 stage whistling misschien wat langzamer? Dat je echt de 3 fluiters hoort inplaats van 1 omdat ze te snel achter elkaar gaan.

          Comment


            #6
            Wat gaan julie doen qua nieuwe producten?
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              Afgelopen jaar hebben jullie de screamer king weer opnieuw op de markt gebracht. Helaas was deze ver beneden de oude kwaliteit. Gaan jullie hier wat aan doen om deze in oude glorie te herstellen?
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                Is er al een datum bekend wanneer jullie een bezoek gaan brengen aan Broekhoff?
                31 december is de dag, de dag dat ik stoken mag.

                Comment


                  #9
                  Blijft er een dealer in Amersfoort?

                  Comment

                  Working...
                  X