Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Ice

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ziet er goed uit ja. Had hem op het lijstje staan voor afgelopen jaar. Gaat er nu zeker weer op.

    Comment


      #17
      Ook deze wil ik er dit jaar zeker bij hebben. Een prima prijs ook!

      Comment


        #18
        Vrij donker gefilmt, maar geeft wel een indruk. Komende jaarwisseling is hij extra goed droog, ik kijk er naar uit!
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #19


          Deze is fijn hoor!! Komt inderdaad goed over, ben blij dat er wat Duitsers zijn die hem hebben geschoten

          Comment


            #20
            Best wel eentje om te onthouden zeg. Dikke waaier voor tussendoor te stoken. De effectcombinaties bevallen mij ook erg goed.
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #21
              Appart effect deze moet ik nog toevoegen aan me lijstje, wel de "pump up the sky van geisha" die heeft dezelfde effecten alleen dan 80 shots.

              Comment


                #22
                voor 2 tientjes besteld. nu hopen dag ie wordt geleverd en in de straat kan staan dit jaar

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht


                  Deze is fijn hoor!! Komt inderdaad goed over, ben blij dat er wat Duitsers zijn die hem hebben geschoten
                  Heerlijk een filmpje! Valt me niets tegen iig, wel iets minder dan op de productfilm, maar alsnog wel prima zo te zien. Maar eens in de gaten houden op een demo (als die er weer zijn )

                  Comment


                    #24
                    Ziet er prima uit op bovenstaande video en op de vorige pagina. Gaan we in de gaten houden, het label vind ik al gaaf (old skool Bonfire) en deze waaier past daar mooi bij!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        er zijn dus twee verschillende labels in de omloop zo te zijn

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          er zijn dus twee verschillende labels in de omloop zo te zijn
                          De Silver Ice van Bonfire is voor de Nederlandse markt, de Silver Ice van Geisha is voor de Duitse markt ;-)

                          Comment


                            #28
                            Ziet er prima uit hoor, stond al op de lijst afgelopen jaar en blijft gewoon staan dus
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Ook een heerlijk product. deze maar eens in de gaten houden of ik hem ergens in de freak zie.

                              Comment


                                #30
                                Kijk, dat ziet er goed uit op het filmpje wat Koala post!
                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X