Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doet XXL in hemelsnaam?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat doet XXL in hemelsnaam?

    Eerst maanden wachten op nieuws.
    Dan verrassende prijsverhogingen.

    Komt het belachelijkste:
    Enkele dagen geleden heb ik hun producten op de subsite van West Vuurwerk bekeken om evt. te bestellen. De JW06 Kasjopeja was toen €10 (en nog iets), de JW103 €19,29 en de JW169 €33,50.
    Nu, twee of drie dagen later: JW06 €11,90, JW103 €22,95 en JW169 €41,25

    Waar slaat dat op?! Bovenop toch al belachelijke prijsverhogingen tíjdens de voorverkoop de prijzen nóg verder omhoog gooien?!

    Volgend jaar laat ík ze helemáál links liggen! Zonde van een vorig jaar zo veelbelovende importeur en merk!

    #2
    eerste prijzen zijn excl btw tweede prijzen met btw ?
    Gerwin

    Comment


      #3
      Ja is BTW, heb het even uitgerekend. De pot van 19,29 zou eigenlijk 23,01 zijn, maar ze maken er 22,95 van (psychologische grens)
      Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

      Comment


        #4
        Ik kan me de vergissing van Richardus goed voorstellen
        Deze actie getuigt niet van professionaliteit wat je van een importeur toch wel mag verwachten

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Ik kan me de vergissing van Richardus goed voorstellen
          Deze actie getuigt niet van professionaliteit wat je van een importeur toch wel mag verwachten
          xxl word hier wel op afgestraft dit jaar

          het is toch zonde de kwaliteit is goed voor mij i.i.g geen xxl meer

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
            Ja is BTW, heb het even uitgerekend. De pot van 19,29 zou eigenlijk 23,01 zijn, maar ze maken er 22,95 van (psychologische grens)
            Je kunt B.t.w bedragen niet naar gelieve naar beneden afronden

            Comment


              #7
              Ik heb nog even op de website gekeken en ik zag dat de prijzen lager waren dan de laatste keer. Daarna even de dealer geselecteerd en ja hoor, daar kwam die 19% btw er in eens weer bij.

              Ik vind het zeer ***lig dat als je in eerste instantie de website bezoekt (zonder in te loggen) je een prijs krijgt te zien, vervolgens een dealer selecteerd en je dan voor datzelfde product ineens een heel andere (19% hogere) prijs te zien krijgt.

              Voorbeeldje:
              powerbox 2 zonder in te loggen 67,18 en na inloggen ineens 79,95

              Dit kan je toch niet maken?

              Comment


                #8
                Ah, kijk, ben ik dus niet helemaal gek. Dank voor je observatie, scootflyer

                Comment


                  #9
                  Hmmm ja volgens mij heeft XXL het niet meer helemaal in de hand. Ze maken nu fouten die ze niet moeten maken. Geeft ook zeker geen vertrouwen aan de consumenten. Zal ook een redenen zijn om dit vuurwerk links te laten liggen. Consumenten hebben verder niets met BTW te maken dus deze moeten ze gelijk al bij het bedrag doen, en niet achteraf toevoegen zoals wat er nu word gedaan.

                  Comment


                    #10
                    xxl

                    je zou haast gaan denken dat ze dit nu doen om de kosten tecompenseren ivm met het gestolen vuurwerk van hun

                    maar goed gewoon niets bestellen dan maar he

                    grtzzz

                    Comment


                      #11
                      Dat krijg je als de 3 met vuurwerk ervaring uitgestapt zijn, en 1 achterblijft die totaal geen ervaring met vuurwerk heeft , hahahahhahahha

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door tjieptjiep Bekijk bericht
                        Dat krijg je als de 3 met vuurwerk ervaring uitgestapt zijn, en 1 achterblijft die totaal geen ervaring met vuurwerk heeft , hahahahhahahha

                        verklaar je nader aub

                        grtzz

                        Comment


                          #13
                          Als ik de verhalen zo lees, dan doet XXL dit jaar de laatste stuiptrekkingen en is het volgend jaar over.
                          Wel jammer, want het was echt wel mooi vuurwerk.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #14
                            maar er komt iets mooiers uit terug
                            Met dezelfde kwaliteit !!, misschien nog iets beter

                            Comment


                              #15
                              Van de 4 man achte XXL zijn er 3 eruit gestapt vanwege bepaalde redenen. Deze gaan echter door onder een andere naam maar wel vuurwerk uit polen geloof ik ? Staat ergens op het forum
                              Gerwin

                              Comment

                              Working...
                              X