Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jw170

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jw170

    Heeft er iemand misschien wat meer info over de JW 170, ik heb het internet afgestruind maar kan er weinig over vinden ( filmpjes ), alleen dat hij te koop staat bij kartonvoordeel.nl.
    Dus mocht er iemand zijn die er film of beeldmateriaal van heeft dan zie ik het graag verschijnen.

    Bekende info :

    Artikelnummer: JW 170
    Artikelnaam: REVOLUTION
    Aantal Schoten: 19
    Netto Kruitgewicht: 256.5 gram
    Effectomschrijving:
    -7x Brocade crown to red with red tail
    -6x Brocade crown to green with green tail
    -6x Brocade criwn to blue with blue tail

    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Er is een filmpje met de zelfde title.
    Echter als je goed kijkt staat er 16 shots dus weni of dit een nieuwere versie is.



    Komt volgens mij niet overeen met effect omschrijving dus zal wel niet kloppen. In dat geval geen filmpje te vinden

    Comment


      #3
      Nee is een andere, volgens mij heeft Jorge toen vaker deze naam gebruikt echter waren de artikelnummers anders omdat het toch andere cakes waren, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Er zijn inderdaad meerdere Jorge Revolution 19 shots cakes, de JW170 krijg ik ook niet gevonden.

        Wel vind ik via Google meerdere verkooppunten van deze cake, helaas ook geen beeldmateriaal.

        Comment


          #5
          Dan Frits van de Rijswijkse Vuurwerkhal even vragen of hij er een uit zijn bunker trekt en hem even afsteekt incl. even filmt
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment

          Working...
          X