Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Be-roertjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
    ivm ce-keuring is 2 lonten (1 hoofd, 1 reserve) toch verplicht? waarom zijn toentertijd alle cakes met enkele lont niet meer op de markt gezet
    Volgens CE mág er een reservelont aan een cake zitten. Die cakes die toen niet meer verkocht zijn hadden geen CE keuring en daarom mochten ze na een bepaalde datum niet meer verkocht worden. En dus niet in verband met de enkele lont.

    Comment


      #77
      2 lonten is zeker niet verplicht, CE maakt het juist mogelijk dat er 2 lonten aan een cake MOGEN.

      Comment


        #78
        Wel jammer dat deze maar 1 lont heeft. Daarom komt die niet in het showtje maar ga ik 'm denk ik maar los schieten.

        We zien wel wat het doet :P

        Comment


          #79
          Heeft zeker wel twee lonten! Je moet alleen even de cake uit de omdoos halen. Dan zie je het reserve lont. De tubes zitten maar minimaal vastgeplakt. Dus je kunt hem gewoon doorlonten!!!

          De lont zit op de tegenovergestelde hoek van de hoofdlont.

          Comment


            #80
            Ja gewoon 3X2 schieten, ff verder kijken als je neus lang is

            Comment


              #81
              Geen tt , masr sterren. Net zoiets als de evo waaier had. wel hard en toch mooi maar niet wat ik verwachte.

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                Geen tt , masr sterren. Net zoiets als de evo waaier had. wel hard en toch mooi maar niet wat ik verwachte.
                Klopt, ik om 18 uur afsteken dacht even goed starten. Zag ik een sterren effect wel mooi maar een hele doos was te veel van het goede

                Comment


                  #83
                  Knal was redelijk maar was meer een sierboeketje dan een salute.

                  Comment


                    #84
                    Hij was inderdaad anders dan op de china film. Soort goud of geel zat erin als ik het me goed herinner. Maar gaf een heerlijke chaos en de klappen waren ook niet mis.

                    Vond het een heerlijke waaier voor het geld

                    Comment


                      #85
                      Ik vond het jammer, leek totaal niet op de Chinafilm, heel ander effect. Lang brandende blinkers, maar doordat deze erg laag afgingen, lag de hele straat vol met blinkers.

                      Comment


                        #86
                        Wat een teleurstelling was deze..das geen knal..das sier
                        Je zou maar 50euro hebben betaald zoals sommige winkels vroegen en dan geen knal

                        Comment


                          #87
                          Inderdaad anders, maar ik vond hem meer dan geweldig. Hele straat vol met blinkers.
                          Erg dikke cake, dit jaar zeker weer.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #88
                            Was een hele goede cake. Goede klappen. Zeker met 4 tegelijk.
                            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                              Wat een teleurstelling was deze..das geen knal..das sier
                              Je zou maar 50euro hebben betaald zoals sommige winkels vroegen en dan geen knal
                              watblief???

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
                                watblief???
                                Was 50euro bij Rijswijkse Vuurwerkhal

                                Comment

                                Working...
                                X