Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Be-roertjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Als het van Witte vuurwerk komt, dan is een goede kwaliteitscake ineens een stuk aannemelijker!

    Comment


      #47
      Het label is nog niet definitief, maar de opzet kregen we alvast doorgestuurd om te delen.



      Comment


        #48
        Die tekst: geweldig!!
        Voor de niet Hilversummers: Be-Roertjes heeft onlangs een aantal zeer populaire cafe,s/dancings gesloten in het kader van de wet BIBOB.

        Comment


          #49
          alleen nog ff de tekst screenen op foutjes ;-) Maar altijd leuk die satirische teksten.
          greetzzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #50
            Typisch marijn dit.
            Ben benieuwd hoe dit aan gaat slaan.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Mooi man, lijkt een potentiële topper te worden. Hopelijk hier in de omgeving verkrijgbaar.
              Naam is ook leuk bedacht ja, ik wacht ook nog op iets met het thema Bonte. Iets met een effect als, een hele hoop gegil met een dikke eindknal.
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #52
                toppertje!!!!!!!!!
                365 days a year pyromaniac

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                  alleen nog ff de tekst screenen op foutjes ;-) Maar altijd leuk die satirische teksten.
                  greetzzz
                  Daar mag inderdaad nog even goed naar gekeken worden door een taalkundige. Wat een fouten.

                  Verder natuurlijk een prachtig idee, en ook nog eens een prachtige cake.

                  Comment


                    #54
                    Lekekr rambak hoor en ik heb er een goede hoop op. Ben benieuwd hoever ze grens opzoeken met de decibellen.
                    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                      Lekekr rambak hoor en ik heb er een goede hoop op. Ben benieuwd hoever ze grens opzoeken met de decibellen.
                      Ik ben daar ook benieuwd naar, maar als dat ala Matrix is van VuurwerkTotaal dan zit dat gewoon helemaal goed. Ik was eerst sceptisch over dit product maar nu ik weet dat het van Witte is dan begin ik toch stiekem benieuwd te worden.

                      Comment


                        #56
                        mij is vroeger altijd opgevallen dat het eind product bij witte (marijn) vaak nog beter is als de samples. wat je niet snel ziet bij andere importeurs maar ben zelf ook zeker benieuwd het is zeker een lekkere rambak

                        Comment


                          #57
                          Adviesprijs van deze cake is €39,00. Actieprijs €20,00,

                          Winkelier mag zelf zijn prijs bepalen! Kan dus zomaar zijn dat deze waaier €39,00 kost bij je winkel!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #58
                            gave bak hoor deze zou het reuze goed doen bij een afsluiter van een show .
                            en dan bedoel ik niet een stuk of drie losse cakes maar dan echt drie kartonnen of misschien wel meer .
                            over de naam van de cake moest ik even nadenken tot ik verder las .
                            erg goed verzonnen
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #59
                              Zo heb er 2 besteld bij Rowy, wordt het volledige bedrag gedoneerd aan Witbaard. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk lekker gaat knallen en hij niet afgekeurd wordt, maar met Witte heb ik wel vertrouwen in de kwaliteit!

                              Comment


                                #60
                                De opzet van deze cake en dan voor de prijs is erg goed. Deze ga ik zeker in Breda bestellen.
                                Groeten...:)

                                Comment

                                Working...
                                X