Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderbrick (Knock Out XL)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jammer van de Thunderbricks voor dit jaar! Dat was toch een mooi knalblokkie voor die prijs! Helemaal die actie van Welkoop vorig jaar met bij 25 single shots de erbij thunderbrick voor 7,95!! Sniff Sniff!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      Voor de mensen in de buurt van Osnabruck heeft Toschpyro ze wel. Ze heten in Duitsland Brutus en kosten rond de 8 euro stuk.
      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
        Voor de mensen in de buurt van Osnabruck heeft Toschpyro ze wel. Ze heten in Duitsland Brutus en kosten rond de 8 euro stuk.
        Toschpyro is zeker een vuurwerkwinkel waar ik in de toekomst heen wil gaan ben namelijk gek op Duits vuurwerk. Bekijk ook alle bekende Duitse Pyrokanalen op youtube die zijn naar mijn mening leuker dan de vuurwerkkanalen van hier met uitzondering van een aantal.
        Ga dit jaar trouwens al richting Osnabruck voor de Lidl Aldi Posten Borse enz in de omgeving van Rheine maar Osnabruck zelf is nog een stap te ver op dit moment.

        Comment


          bij mijn welkoop verkopen ze xl en thunderbrick allebei heb het even nagevraagd
          -FireworksHolland-

          Comment


            Bij de intratuin zijn ze omgelabeld naar Burning Rubber van Raw Deal Collectie.

            http://emmen.intratuinvuurwerk.nl/ar...burning-rubber
            Laatst aangepast door Reverser; 29 November 2014, 13:00. Reden: Linkje
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              Ik heb deze te koop gezien als Thunderbrick Knalcake "36 strak geschoten titanium burstknallen volgens het Pyromould techniek!" kost 12,95 zijn de knallen goed?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                Ik heb deze te koop gezien als Thunderbrick Knalcake "36 strak geschoten titanium burstknallen volgens het Pyromould techniek!" kost 12,95 zijn de knallen goed?
                Jazeker komt een Goede knal vanaf
                -FireworksHolland-

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                  Ik heb deze te koop gezien als Thunderbrick Knalcake "36 strak geschoten titanium burstknallen volgens het Pyromould techniek!" kost 12,95 zijn de knallen goed?
                  Gewoon doen!
                  Tis helaas niet meer de actieprijs van vorig jaar.
                  Maar dit zijn uitmuntende cakes voor die prijs.
                  Mocht je hem te traag vinden dan kan je altijd beide lonten aansteken.
                  Heb er hier vorig jaar als het me goed bijstaat 8 van gehad. en ze presteerde allemaal hetzelfde.
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    zelfde hier had er samen met een vriend 20 stuks van kostte niets door die geweldige actie van vorig jaar. Ze waren kei hard met mooie Ti Boeketten. deden het perfect in mijn 10 uur project met 4 tegelijk.
                    stak meestal beide lonten tegelijk aan voor een sneller tempo. Maar tegelijkertijd was het lang genieten indien je slechts 1 lont aanstak. Dit jaar 10 stuks besteld voor ook 12,95 per stuk wat nog steeds een goede prijs is voor een knalcake met 36 schoten. Ik heb ook nog 6 stuks over van vorig jaar dus ik vermaak me wel met Oud&Nieuw en de buurt gaat me zeker horen na 6 uur en waarschijnlijk daarvoor al.

                    Comment


                      Bij mijn welkoop komt r een speciale actie Op is Op en dan kan je ze voor minder dan 7.5 krijgen wel gek want betekend dit dat ze uit het assortiment gaan?
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Jongens, zal ik voor deze gaan of de dutch thunder?

                        Comment


                          de Thunderbrick van Pyromould komt dit jaar niet in de welkoop (goedvuurwerk.nl)
                          ik heb ze gemaild

                          vorig jaar heb ik de thunderbrick gekocht dat was een knal pot op jullie website, ik zie dat jullie deze niet meer hebben wel de knock out xl en de thunderbrick was toch de vervanger? welke koop ik nu dan? want ik wil graag de thunderbrick en niet de knock out xl

                          en dit kreeg ik als antwoord

                          Het klopt inderdaad dat de Thunderbrick de vervanger was van de Knock out XL, echter is dat dit jaar (nog) niet zo, we hebben de Knock out weer ingekocht. Er zijn wel andere shops die de thunderbrick verkopen, waar woon je? Dan kan ik de dichtbij zijnde shop voor je opzoeken.



                          Met vriendelijke groet,



                          Carina Hoek

                          Goedvuurwerk.nl
                          In de crackling chry wolken.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door EuFirework Bekijk bericht
                            de Thunderbrick van Pyromould komt dit jaar niet in de welkoop (goedvuurwerk.nl)
                            ik heb ze gemaild

                            vorig jaar heb ik de thunderbrick gekocht dat was een knal pot op jullie website, ik zie dat jullie deze niet meer hebben wel de knock out xl en de thunderbrick was toch de vervanger? welke koop ik nu dan? want ik wil graag de thunderbrick en niet de knock out xl

                            en dit kreeg ik als antwoord

                            Het klopt inderdaad dat de Thunderbrick de vervanger was van de Knock out XL, echter is dat dit jaar (nog) niet zo, we hebben de Knock out weer ingekocht. Er zijn wel andere shops die de thunderbrick verkopen, waar woon je? Dan kan ik de dichtbij zijnde shop voor je opzoeken.



                            Met vriendelijke groet,



                            Carina Hoek

                            Goedvuurwerk.nl
                            Apart verhaal, de rest van ons kreeg te horen dat die dit jaar weer vervangen zou worden...

                            Comment


                              ben vanmiddag er toevallig geweest, ik heb zelf gezien in de bunker dat knockout xl niet geleverd wordt maar Thunderbrick

                              Comment


                                Dit jaar gewoon weer de thunderbrick gekregen in plaats van de knock out xl.
                                Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

                                Comment

                                Working...
                                X