Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderbrick (Knock Out XL)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door pyrociruam Bekijk bericht
    Jammer jammer jammer. Ik zie de Thunder Brick's niet meer staan op goedvuurwerk.nl wel weer 20% voorverkoop korting en de bullpack Knock out's die ik al jaren koop kosten nog maar 7,99 en 6,39 met de voorverkoopkorting. Dus nu overduidelijk de goedkoopste single-shots van Nederland naar mijn mening.
    voor de rest een aantal goeie cakes in prijs verlaagt en een aantal nieuwe pyromould budget cakes dus dat wordt weer een grote bestelling dit jaar.
    Zie niks meer staan bij pyromould, de aanbiedingen vallen me ook tegen eerlijk gezegd

    Comment


      #92
      Denk dat je deze dan dit jaar weer krijgt ipv de thunderbrick
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0657.jpg
Vertoningen:2
Grootte:159,8 KB
ID:	1551802

      Comment


        #93
        Op de site zie ik alleen de Knockout XL staan hoopte dat de Thunderbrick er ook was maar helaas...
        -FireworksHolland-

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
          Op de site zie ik alleen de Knockout XL staan hoopte dat de Thunderbrick er ook was maar helaas...
          Ik zie helemaal niets op de site, aangezien de site het niet doet .

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Jorrdy Bekijk bericht
            Ik zie helemaal niets op de site, aangezien de site het niet doet .
            Doet het prima hiero

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door mr.sombrero Bekijk bericht
              Doet het prima hiero
              Server Error in '/' Application.

              Runtime Error

              Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.



              Dat zegtie van mij haha

              Comment


                #97
                Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;


                Hallo Youri,



                Dit is het assortiment voor dit jaar. Hier komen voor zover wij weten geen acties meer bij.

                De Thunderbrick is net als afgelopen jaar de vervanger voor de Knock out xl. Deze komt namelijk niet binnen. Dus als je de Thunderbrick wilt, moet je op de site de Knock out xl bestellen.









                Met vriendelijke groeten,




                Goedvuurwerk.nl

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door youri119 Bekijk bericht
                  Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;
                  Vreemde zaak..

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door youri119 Bekijk bericht
                    Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;
                    Waarom passen ze het dan niet gewoon aan? :|.

                    Comment


                      Oke, dus de xl 16 shots is dus eigenlijk de thunderbrick 36 shots

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door youri119 Bekijk bericht
                        Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;
                        Oke nice na dit gelezen te hebben ga ik m dan toch een aantal keer bestellen.
                        -FireworksHolland-

                        Comment


                          Snap zelf ook niet waarom dat die niet als 'thunderbrick' in de webshop staat, als ze nu al weten dat de knock out xl niet uitgeleverd gaat worden. Daarnaast vind ik het wel jammer dat hij nu 8 euro in de voorverkoop kost. Terwijl je daar vorig jaar nog een heel setje shocks bij kreeg. Niet dat hij de 8 euro niet waard is.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door youri119 Bekijk bericht
                            Snap zelf ook niet waarom dat die niet als 'thunderbrick' in de webshop staat, als ze nu al weten dat de knock out xl niet uitgeleverd gaat worden. Daarnaast vind ik het wel jammer dat hij nu 8 euro in de voorverkoop kost. Terwijl je daar vorig jaar nog een heel setje shocks bij kreeg. Niet dat hij de 8 euro niet waard is.
                            En ondertussen wordt ik nog steeds aan die geweldige aanbiedingen herinnert

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door youri119 Bekijk bericht
                              Antwoordt op mail van goedvuurwerk.nl;
                              Oke Leuk hoor heb ik net de omlabeling van de Thunder Brick de thunder tales 10 keer besteld voor 12,95 bij een andere vuurwerkwinkel en lees ik nu dit. Dus betaal ik nu 50 euro meer omdat hun niet duidelijk zijn op de webshop. Lekker handig dit. maar goed krijg er dan wel een gratis cake ter waarde van 39,95 voor terug niet dat, dat het volledig goed maakt.

                              Comment


                                Ik zou ook net een stuk of wat thunderbricks gaan bestellen maar ik laat het nu maar even voor wat het is.
                                wil niet teleurgesteld worden als ik per ongeluk toch knockout xl krijg.

                                Comment

                                Working...
                                X