Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scorpion king

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Scorpion king

    Artikelnummer: 175
    Artikelnaam: Scorpion king
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 234 gram
    Aantal schots: 36
    Effectomschrijving: We gaan niets verraden! Deze waaiercake moet je gewoon testen!
    Tijdsduur: info volgt
    Stijghoogte: info volgt
    Richtprijs: 14,95
    O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl





    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 17 November 2013, 16:13.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Als de prijs goed is, ga ik hem zeker testen...

    Comment


      #3
      Als ik 'm gratis krijg, ga ik hem zeker testen. Goeie promotie.

      Comment


        #4
        Ik koop niks waarvan ik niet weet wat je krijgt.
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #5
          Foto aan startpost toegevoegd

          Comment


            #6
            Ben hier wel benieuwd naar. een waaier voor 14,95. k verwacht iets als de blink fan van cafferata (vuurwerktoppers lijn) groeten mustang

            Comment


              #7
              Vidn dit nergens op slaan. De gewone consument wil deze veraasing wel hebben maar denk dat de echte liefhebbers liever willen weten wat ze voor hun geld krijgen. Ik hoop dus dat we van deze nog beelden gaan zien, al denk ik van niet. Bij een demo avond zei Lesli dat hij 'zogenaamd' nog niet geleverd was.... Ik denk we iets hebben ala mystery potje.

              Ik ga hem op deze manier niet kopen. Voor hetzelfde geld is het een waaier fontein met fish effect in de lucht. Oftewel, erg jammer dan. Mystery potje viel tegen. Hier dus ook niet veel vertrouwen in...

              Comment


                #8
                Het mystery potje was waarschijnlijk een succes, dus ze gaan weer gewoon blij verder met hetzelfde concept. Voor ons niks, maar als het blijkbaar goed uitpakte bij de gewone consument, waarom niet?


                Ik zelf ga hem absoluut niet kopen, we hebben als freak zijnde zat keuze in producten waarvan we wel weten wat het doet.

                Comment


                  #9
                  en daarom is de markt ook niet gericht op liefhebbers maar op de normale consument die wel van zo'n grapje houdt!

                  Ik zal 'm ook wel kopen denk ik voor die paar euro, altijd leuk om eens wat uit te proberen.

                  Comment


                    #10
                    kruitgewicht en adviesprijs toegevoegd!

                    Comment


                      #11
                      15 euro is nog wel tedoen.

                      Comment


                        #12
                        Ben benieuwd wat dit gaat worden, ik koop hem in ieder geval niet: Mystery pot was voor mij niet zo geslaagd...
                        Offline!

                        Comment


                          #13
                          een 30 shots waaier van 234gram voor €15. 8 gram per schot...kan nooit huuuge zijn maar daar is de prijs dan ook naar. Ach, het is weinig geld, als je 't over hebt kan 't geen kwaad het te proberen. Ik vind dat zo'n fanshape al bij voorbaat leuker en veelbelovender is dan zo'n klein i-shape Mystery potje als vorig jaar.

                          Comment


                            #14
                            ik zie toch echt 6x6 of ben ik nu scheel dus 36 shots

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Suckyy Bekijk bericht
                              ik zie toch echt 6x6 of ben ik nu scheel dus 36 shots
                              ja je bent scheel ;)
                              6 schoten in één rij, en 5 rijen.

                              Comment

                              Working...
                              X