Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bermuda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bermuda

    Artikelnummer: 276
    Artikelnaam: Bermuda
    Bruto Gewicht: 1332 gr
    Netto Kruitgewicht: 333,0 gram
    Aantal Schoten: 666 schots
    Effectomschrijving: Duivelsdriehoek gevuld met 666 krijsende micropijltjes. Elk pijltje stijgt op met felle fluit, opbouwend naar de finale!!
    Tijdsduur: 120 sec
    Stijghoogte: 8 m
    Richtprijs: 29,95
    Kartoninhoud: 4 st

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Laatst aangepast door Mattenfreak; 5 November 2014, 12:52.

    #2
    Had een leuke fluitbatterij kunnen zijn.. pijltjes gaan met een leuke fluit de lucht in,, met een gekleurd staartje.

    Helaas is het tempo te laag.. en is de finale een perfecte snelheid.. wanneer die snelheid gedurende de hele pot was aangehouden, was ie super geweest!
    Nu helaas niet geweldig voor het geld dat deze pot moet opbrengen!

    Comment


      #3
      Hier is mijn film van de Bermuda gemaakt tijdens de demo van 10 november:

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Deze vandaag op de demo gezien. Dit fluitbakkie heeft wel last van opstartproblemen. Het begint langzaam, te langzaam, maar uiteindelijk gaan de fluitertjes met een zeer leuk tempo het luchtruim in. De pijltjes zijn ook voorzien van een groen lichtspoor

        Comment


          #5
          Foto aan startpost toegevoegd

          Comment


            #6
            Mijn filmpje van de Bermuda

            Laatst aangepast door pyroboy; 16 August 2012, 17:24.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Nog een foto



                (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

                --pyro99
                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                Comment


                  #9
                  Opzich een prima fluitbak! Het duurt helaas iets te lang voordat ie echt tempo krijgt..
                  Wanneer dit eerder gebeurd of gedurende de hele cake zo is, dan is het een prachtig ding, want het tempo op het einde is top!

                  Comment


                    #10
                    Was een goeie fluitbak vond ik, bouwde bij mij juist erg mooi, gelijkmatig op. En aan het eind is ie niet meer te houden!!

                    Comment


                      #11
                      Begon aarzelend, maar toen die helemaal los was..WOW!! Trok zeker de aandacht van de straat, en dat voor een 'simpele fluitbak'. Voor herhaling vatbaar!

                      Comment

                      Working...
                      X