Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Compound] Man met de hamer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Compound] Man met de hamer

    Artikelnummer: 03409
    Artikelnaam: Man met de hamer
    Bruto Gewicht: 7 kg
    Netto kruitgewicht: 1816 gram
    Aantal schoten: 130 schoten
    Effectomschrijving: Biem! Geweldige 130 schots compound, zeer gevarieerd en alle cakes zijn al doorverbonden, dus slechts 1 keer aansteken.
    Max. tube diameter: 25
    Tijdsduur: 112-120 sec.
    Stijghoogte: 20-25 meter
    Kartoneenheid: 1
    Adviesprijs: €…

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Sorry, we couldn’t find that page

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5


          Video afspeelbaar in de topic
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #6
            Biem???? Nou dat valt wel mee.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #7
              zag er goed uit de op de demo avond hoe verder je na uit kwam van de box hoe beter hij werd.

              prijs is 59.95

              Comment


                #8
                De man met de hamer kost nou 40 euro bij vuurrwerktotaal

                Comment


                  #9
                  Dit is trouwens een omlabelling van de Weltmeister. Daarvan staat een straatfilm in het topic.
                  Waarom staan als je ook zitten kan?

                  Comment


                    #10
                    Misschien is er eerder over gediscussieerd maar mij valt op dat de demofilmpjes van Lesli zoveel verschillen met de straatfilmpjes. Bijvoorbeeld Man met de Hamer/Weltmeister: in het demofilmpje gaat ie sneller en feller qua effect dan het straatfilmpje.

                    Wat prijs betreft lijkt het me een goeie maar is dit nou een aanrader of kun je beter wat extra besteden aan een andere compound?

                    Comment


                      #11
                      Filmpje van Eindje-Pyro

                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        #12
                        Tja.. ik zit een beetje in dubio. Het is een matige box, maar voor de prijs waar hij nu voor staat als omlabeling in de actie, koop je geen 1800gr box meer tegenwoordig. Toch?

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1664826229847.jpg
Vertoningen:2
Grootte:41,2 KB
ID:	1594168

                        Comment


                          #13
                          De box heeft geen wow effect. Maar net wat je zegt, voor dit geld koop je geen compound meer. Ik heb deze gekocht en zal deze één van de eerste boxen zijn die ik in mijn project afsteek en een opmaat zijn naar het serieuzere werk.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Tja.. ik zit een beetje in dubio. Het is een matige box, maar voor de prijs waar hij nu voor staat als omlabeling in de actie, koop je geen 1800gr box meer tegenwoordig. Toch?

                            [ATTACH=CONFIG]67170[/ATTACH]
                            Nope, en zo ben ik ook gaan denken maar ik wil wel een béétje kwaliteit voor dat geld (bij een boek denk ik wel 3x om dit bedrag neer te leggen...) en daar voldoet deze toch echt niet aan; kleine, onregelmatig gespreide boeketten.

                            Kruitinhoud is ook niet om je scheef op te kijken; zelfde bedrag leg je ook voor een 1100grammer neer als ie overtuigt, en zie wat men uit 10gr/sh weet te halen tegenwoordig...

                            Comment


                              #15
                              Voor 50 euro nog wel te doen, 60... laat hem lekker staan.
                              https://store.steampowered.com/curator/43922535

                              Comment

                              Working...
                              X