Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turbo pakket [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Turbo pakket [Ass.]

    Artikelnummer: 296
    Artikelnaam: Turbo pakket
    Bruto Gewicht: 1446,20
    Netto Kruitgewicht: 723,10gr
    Effectomschrijving: Groot en zeer gevarieerd vuurwerk assortiment gevuld met 9 grote cakes, 1 missile-batterij, 2 fonteinen en 8 grote vuurpijlen. Omdat de buizen van de producten in diverse schietrichtingen staan, creëer je een enorm spektakel in de lucht. Een echte aanrader voor de vuurwerkliefhebber.
    Richtprijs: 149,50
    Kartoninhoud: 2 st



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 5 November 2014, 12:48.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Die omschrijving laat me denken aan de grand prix pakketten die verleden jaar nieuw waren. Zou best wel eens een omlabeling kunnen zijn.

    Comment


      #3
      Bij Lesli gaan ze niet meer per Tube rekenen maar per gram. in dit geval betaal je je misselijk aan het kruit!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        Bij Lesli gaan ze niet meer per Tube rekenen maar per gram. in dit geval betaal je je misselijk aan het kruit!!
        Wat wil je hier mee zeggen? Ik kan je opmerking niet plaatsen.

        Wel vind ik 700 gram kruit voor zoveel producten voor 150 euro bizar. Dit kunnen geen kwalitatief goede potten zijn. Dan had het aantal gram pts hoger moeten liggen. Is dit waar je op doelt?

        Comment


          #5
          ik stoor me altijd wel een beetje aan de omschrijvingen van importeurs bij dit soort pakketten....9 grote cakes en 8 grote vuurpijlen.....met 723 gram kruit lijkt me dit al helemaal niet kunnen. de 100 gram per cake gaan ze nooit halen en het dan nog een grote cake noemen...mini cake lijkt me beter....

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Wat wil je hier mee zeggen? Ik kan je opmerking niet plaatsen.

            Wel vind ik 700 gram kruit voor zoveel producten voor 150 euro bizar. Dit kunnen geen kwalitatief goede potten zijn. Dan had het aantal gram pts hoger moeten liggen. Is dit waar je op doelt?
            Dat is precies waar ik op doel. Een dikke 500 grammer, wat betaal je daar nu voor. Gemiddeld zit je op 40 euro. Dan blijft er dus iets meer dan 200 gram over en daar betaal je in deze vergelijking 100 euro voor. Yeah, right.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door PyroDj Bekijk bericht
              ik stoor me altijd wel een beetje aan de omschrijvingen van importeurs bij dit soort pakketten....9 grote cakes en 8 grote vuurpijlen.....met 723 gram kruit lijkt me dit al helemaal niet kunnen. de 100 gram per cake gaan ze nooit halen en het dan nog een grote cake noemen...mini cake lijkt me beter....
              Oh de cake is vast wel groot, er zit alleen niet zo veel in.

              Comment


                #8
                Heb de afbeelding gezien op vuurwerkplanet, mijn vermoedens kloppen het gaat hier om een omlabeling van 1 van de grand prix unlimited pakketten dit paket is absoluut niet slecht wat er in zit is mooi! Op de pijlen na dan.

                Meer info kan je terug lezen in deze topic:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ozzers Bekijk bericht
                  Heb de afbeelding gezien op vuurwerkplanet, mijn vermoedens kloppen het gaat hier om een omlabeling van 1 van de grand prix unlimited pakketten dit paket is absoluut niet slecht wat er in zit is mooi! Op de pijlen na dan.

                  Meer info kan je terug lezen in deze topic:
                  http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16693
                  Lijkt het wel op ja, precies dezelfde effect omschrijving. Wat niet hetzelfde is is de prijs, daar komt ineens 20 euro bovenop...
                  De komende maanden minder actief op het forum.

                  Comment


                    #10
                    Ga voor 150 euro bij een wat grotere zaak je vuurwerk halen en je haalt misschien met wat geluk een vroeg korting van 30% en je hebt stukken meer voor je geld. Je kan zo een aantal 500grammers voor dit geld halen.


                    Ik heb meerdere grand prix pakketten meegemaakt en dit is echt een groter meterpakket waar je dus 10 x te veel voor betaald.

                    Comment


                      #11
                      Foto toegevoegd startpost
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        #12
                        Een gi-gan-tisch pakket is dit.. vandaar dat de verpakkingseenheid ook 1/1 is!

                        Comment


                          #13
                          Kijk naar die fluitcake, dat neem ik tenminste aan dat dat het is, die zit vol met lucht! Ze gebruiken onwijs veel ruimte tussen elk pijltje.


                          Als ze alles zo compact mogelijk hielden dan was de vervoers kosten etc. veel lager geweest, wat of voor hun meer winst was, of voor ons een minder hoge advies prijs wa geweest, of een tussenweg.


                          Edit: nu ik goed kijk twijfel ik nou of het een zijkant is van een cake met stippeltjes papier... of zijn het nou wel pijltjes?

                          Comment


                            #14
                            Echt, of er moet een fout zijn bij het gewicht. Of Lesli is echt compleet doorgedraait. Een simpele 500 grams cake weegt al minstens 1 kilo vandaag de dag.

                            Ben toch niet zo'n voorstander van dit soort pakketten. Dit is gewoon me hele budget. En daarvan koop ik 10 of meer cakes, welke vast een beter effect heeft dan wat hierin zit.

                            Maar, ik vraag me toch af. Er bestaat toch iets als het naleven van de regels van de reclamecodecommissie waarin staat dat je product moet waarmaken aan wat je omschrijft? Wat hier dus niet klopt. In welke vorm je het ook bekijkt. Of, heb ik dat op school even niet goed gevolgt?
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Kijk naar die fluitcake, dat neem ik tenminste aan dat dat het is, die zit vol met lucht! Ze gebruiken onwijs veel ruimte tussen elk pijltje.


                              Als ze alles zo compact mogelijk hielden dan was de vervoers kosten etc. veel lager geweest, wat of voor hun meer winst was, of voor ons een minder hoge advies prijs wa geweest, of een tussenweg.


                              Edit: nu ik goed kijk twijfel ik nou of het een zijkant is van een cake met stippeltjes papier... of zijn het nou wel pijltjes?
                              Het zijn pijltjes zo te zien een 80shots fluitcake? Met inderdaad veel lucht er tussen

                              --pyro99
                              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                              Comment

                              Working...
                              X