Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The American gangster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nogmaals bedankt Anihalas.
    Deze gelijk maar bestellen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      nette crackling fontein

      voor de prijs van 12.95

      Comment


        #18
        Ben erg benieuwd naar deze fontein. Ik heb er 3 besteld in ieder geval want deze moet ik live meemaken.

        Comment


          #19
          Doet me er aan denken dat in de Showtime collectie van Caffarata eens een W-shape fontein zat, ook met crackling! Op de demo zeer goed, maar in de straat totaal niet indrukwekkend! Mits goed uitgevoerd (zoals op het China-filmpje zeg maar) is dit een absolute toevoeging!

          Comment


            #20
            Leuke fontein, idee korter dan op product video en de crackling minder heftig. Was ook niet volle crackling effect, zaten lichtkogels tussendoor

            Comment


              #21
              toch vond ik hem erg leuk, ook mijn buurman, morgen de filmpje plaatsen op youtube

              Comment


                #22
                Vette fontein alsnog, maar niet zoals de productvideo. Ik ga een klacht indienen!
                https://www.facebook.com/fallasfans

                Comment


                  #23
                  Had hem ook anders verwacht. Maar hij was met de kleuren wel erg mooi!
                  -FireworksHolland-

                  Comment


                    #24
                    Helaas zijn de kleuren niet goed te zien in de video. Maar hij was erg kleurrijk. Neem hem volgend jaar weer mee.
                    -FireworksHolland-

                    Comment


                      #25
                      Ik vond dit echt een fantastische fontein. Denk de beste die ik dit jaar in de collectie had en ik had er behoorlijk wat. Ik had de meeste verwachtingen van de Crackling Crystal van Cafferata, maar vond de American Gangster nog net wat heftiger.

                      Comment


                        #26
                        Heeft Lesli hier omlabelingen van, of is hij enkel bij de Welkoop / Boerenbond verkrijgbaar?

                        Comment


                          #27
                          Hij was weer fantastisch! Wat een hoogte en breedte bereikt dit ding, ongekend. Volgend jaar weer aanwezig.

                          -FireworksHolland-

                          Comment

                          Working...
                          X