Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air ninja's [pijlen ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Air ninja's [pijlen ass.]

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Air ninja's
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 328 gr.
    Aantal pijlen: 10
    Effectomschrijving: 10-delige set met superzware staafpijlen.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    Bron: www.goedvuurwerk.nl

    Attached Files

    #2
    Staafpijlen
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Zien er goed uit zo op film. 32,8 gram gemiddeld per pijl is ook goed te doen, maar ik vrees alweer voor dat prijskaartje..

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
        Zien er goed uit zo op film. 32,8 gram gemiddeld per pijl is ook goed te doen, maar ik vrees alweer voor dat prijskaartje..
        Precies zijn leuke pijlen, maar lesli kendende komt hier een behoorlijk prijskaartje aan. We wachten maar even af tot 16 november!

        Comment


          #5
          Een pijl van 32 gram "superzwaar" noemen... In Zwitserland lachen ze je keihard uit (met 500-grams pijlen). Wel leuke pijltjes overigens.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
            Een pijl van 32 gram "superzwaar" noemen... In Zwitserland lachen ze je keihard uit (met 500-grams pijlen). Wel leuke pijltjes overigens.
            Alleen wonen we niet in zwitserland maar in nederland , anyway mooie pijlen effect vind ik toch aardig goed moet ik zeggen benieuwd naar de prijs .

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
              Alleen wonen we niet in zwitserland maar in nederland , anyway mooie pijlen effect vind ik toch aardig goed moet ik zeggen benieuwd naar de prijs .
              "Zwaar is een relatief begrip" bedoelde ik. Voor Nederlandse begrippen is dit zwaar inderdaad. Maar los daarvan hebben ze toch een mooi effect voor 32 gram NEM.

              Comment


                #8
                Zo op film erg mooie pijlen die ik er zeker eens bij zou willen hebben.
                Ik ben benieuwd naar straatfilmpjes.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  De prijs is 34,95

                  Comment


                    #10
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161123_142334.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,0 KB
ID:	1558891
                    hierbij de foto van de dummy om idee te geven hoe groot de pijlen zijn

                    Comment


                      #11
                      Deze dummie ook gezien. Lijken mij mooie pijlen. Beetje Light Year pijlen achtig formaat.
                      >0597<

                      Comment


                        #12
                        als dat demo filmpje acccuraat is dan zijn dit 1 van de beter pijlen van nl !

                        Comment


                          #13
                          Zien er idd niet verkeerd uit!
                          Heeft u misschien een vuurtje?

                          Comment


                            #14
                            Het is volgens mij een omlabeling van de Rockies, die mij ook echt goed lijkt. Zien er zo een stuk mooier uit dan de Light year en andere concurrenten. En Lesli is altijd wel eerlijk met de getoonde filmpjes, what you see is what you get. Dus deze of de Rockies moeten echt in de collectie komen!
                            Laatst aangepast door MasterBsc; 24 November 2016, 01:17.

                            Comment


                              #15
                              Edit: niet belangrijk

                              Comment

                              Working...
                              X