Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knock Out Ultrapack

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Allemaal heel leuk enzo, maar gaan ze hard?

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Pauthar Bekijk bericht
      Allemaal heel leuk enzo, maar gaan ze hard?
      Voor het formaat knallen ze redelijk.
      Afgelopen jaar 1 zo'n pak gehad, lekker veel knallen voor weinig geld. Dit jaar misschien wat aanschaffen want heb al voor zoveel xD

      Comment


        #48
        Mensen bij deze wat een CRAP DINGEN!

        Sommige gaan niet af, vallen lont eraf, knallen heel snel, knallen veel te laat... iemand bijna in het gezicht geraakt door zo'n domme knockout.

        Weet iemand misschien of je die ventjes aan kan smeren?

        Comment


          #49
          Gezien Knock Out's die ik vorig jaar had, is dit opvallend. Wellicht een 'verkeerd' pakketje gehad?

          En wat betreft aansmeren, gewoon volgend jaar niet meer kopen en lekker laten gaan
          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

          Comment


            #50
            Ik heb er 10 afgestoken en bij 2 waren de kruitlading eruit gegaan toen hij omhoog schoot=nek vol met ?kruit? etc?

            Maar De overige knalden lekker.

            Comment


              #51
              Bij mij deden ze het allemaal goed. Ik had 8 pakken, dus 200 stuks.
              En er waren bij mij maar 2 of 3 die niet goed af gingen.

              Comment


                #52
                Mijn beviel het pak knockouts erg goed
                Er ging er geen een kappot
                Die koop ik dit jaar weer

                Comment


                  #53
                  Ik heb ze al een aantal jaren ervaren.
                  Er zijn alternatieven die beter zijn kwa knal en effect.
                  Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dit jaar weer aanwezig in de collectie.

                  Comment


                    #54
                    Ik heb ze dit jaar besteld. Ik ben benieuwd hoe ze het doen, heb namelijk ook Choet en sick6 shocks.

                    Comment


                      #55
                      Knockout Ultrapack + Knockout XXL knalpot kost dit jaar maar 10 euro in de voor verkoop actie. Als je op tijd besteld krijg je ook nog eens 20% korting. Maar 8 euro voor 25 single shots en een 36 schots knalpot, dat is geen geld!

                      Comment


                        #56
                        Ja, van die actie heb ik ookal gebruik gemaakt!

                        Ben benieuwd of we de oude versie krijgen of de nieuwe pyromould versie.
                        Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                        Comment


                          #57
                          allemaal pyromould versie ;) oude xl versie wordt niet geleverd meer meer aan boerenbond/welkoop. of de betreffende winkel moet nog wat overgehouden hebben van vorigjaar.

                          Comment


                            #58
                            Staat 36s in de welkoop folder dus het lijkt me dat we die wel krijgen, heb dit setje 2x besteld, geen geld wat mij betreft.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Redband94 Bekijk bericht
                              Ik heb ze dit jaar besteld. Ik ben benieuwd hoe ze het doen, heb namelijk ook Choet en sick6 shocks.
                              Zeg, kun je misschien die irritante groene letters zwart maken? Dit leest erg vervelend ;-)
                              The 31st of December..

                              Comment


                                #60
                                Filmpje van deze single shots.

                                Single shot van lesli vuurwerk. Afkomstig uit een 25 stuks groot verpakking. Deze single shots zijn kleiner dan de doorsnee single shots.


                                Heb ze in een 25 stuks grootverpakking gekocht. Ze zijn kleiner dan de doorsnee single shots.
                                https://www.youtube.com/vuurmetwerk

                                Comment

                                Working...
                                X