Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VIP Collection – Hoe het werkt

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Als dit een voorbode is voor de rest van de cakes belooft dat alvast veel goeds!

    Comment


      #17
      Wat een positiviteit in dit topic.

      Moet toch niet positiever worden, want zoveel cakes hebben we ook weer niet ingekocht (hahaha)

      gr

      Edwin
      Laten we het vooral gezellig houden !

      Comment


        #18
        De cake op het filmpje ziet er goed uit en eerlijk uit. Mooie effecten.
        Het hele concept spreekt me wel aan, prijzen zijn ook in balans.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #19
          Dat betekend dus dat als het goed verkoopt. Je volgend jaar veel grote aantallen kan inkopen in china haha wat de prijs stijging drukt waardoor de cakes misschien een tijd op die prijs kunnen blijven haha

          Comment


            #20
            Heerlijk filmpje...beloofd veel goeds

            Comment


              #21
              Valt me nu pas op, Mocht je kiezen uit 5 I shape cakes en 1 waaier. dan word dit niet 1 box van 6 cakes maar 1 box van 5 cakes en 1 losse cake? zo staat het wel op de afbeelding namelijk.

              Zo ja hoe zit dat dan bij bij de keuze 2 i shap en 4 waaier? is daar een apparte doos voor of krijg je dan dan een box met 2 I shape cakes en 2 waaier cakes en dan nog 2 losse waaier cakes?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                Valt me nu pas op, Mocht je kiezen uit 5 I shape cakes en 1 waaier. dan word dit niet 1 box van 6 cakes maar 1 box van 5 cakes en 1 losse cake? zo staat het wel op de afbeelding namelijk.

                Zo ja hoe zit dat dan bij bij de keuze 2 i shap en 4 waaier? is daar een apparte doos voor of krijg je dan dan een box met 2 I shape cakes en 2 waaier cakes en dan nog 2 losse waaier cakes?
                Er is alleen een VIP Box gemaakt voor de I-shapes.
                Omdat er zoveel mogelijkheden zijn was het onmogelijk om een VIP Box te maken waarin waaier(s) en I-shapes pasten in welke volgorde dan ook.
                Het is ook geen must om alles in een VIP Box af te steken.
                Alle cakes zijn onder andere getest op stabiliteit dus dat zit wel goed.
                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                Comment


                  #23
                  Bedankt voor je uitleg, ik denk dat het nu voor veel mensen wat duidelijker is hoe het precies in zijn werk gaat.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Duidelijk

                    Comment


                      #25
                      Namens de VIPgroep mag en kan ik melden dat de eerste containeer met VIPcake's varende is vanuit china.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                        Namens de VIPgroep mag en kan ik melden dat de eerste containeer met VIPcake's varende is vanuit china.
                        Dat is goed nieuws, ik ben benieuwd naar deze cakes en helemaal nadat ik alle filmpjes heb mogen aanschouwen.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          Fototje van de container stond 17 september al of de Facebookpagina van de Vuurwerkhal

                          Comment


                            #28
                            En zie hier de web site
                            http://http://www.katanvuurwerk.nl/vipcollection/

                            Comment


                              #29
                              Berichtje van de Vipbox Facebook pagina:

                              Aanstaande zaterdag is de eerst vipbox op nederlandse bodem,wel via een omweg....i.v.m de staking in de haven van rotterdam komt de container in antwerpen binnen.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                                Berichtje van de Vipbox Facebook pagina:
                                Het gaat om de fan shapes
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X