Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan de Rijswijkse vuurwerkhal 2012.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
    Is het je niet opgevallen dat wij zelfs bij kleine bestellingen een grote tas meegaven?
    Dit jaar nieuwe tassen met een nylon handvat, dat moet veel sterker zijn.
    En hij is niet meer fel oranje.
    Mooi, als je dan niet teveel in dozen stopt heeft mijn vriendin weer wat boodschappen tassen..;)

    Comment


      #77
      wanneer zijn de kartonvoordelen op te halen?

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door skyblue Bekijk bericht
        wanneer zijn de kartonvoordelen op te halen?
        Wanneer je jouw bestelling ophaalt.....er zijn dit jaar geen vaste uren ervoor vastgesteld.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          #79
          weet je het zeker met kartonvoordelen ? want ik heb ook kartons besteldt en ik kreeg keurig me bevestiging met de tijd erop wanneer en hoelaat! vandaar sta ik effe raar te kijken.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
            weet je het zeker met kartonvoordelen ? want ik heb ook kartons besteldt en ik kreeg keurig me bevestiging met de tijd erop wanneer en hoelaat! vandaar sta ik effe raar te kijken.
            Om alles in goede banen te leiden zijn er afhaaltijden voor de kartonvoordeelverkoop .
            28 december van 07.00 tot 11.00

            Hoe eerder je afhaaltijd, hoe groter de kans op een extra pakket van €135.-
            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
              weet je het zeker met kartonvoordelen ? want ik heb ook kartons besteldt en ik kreeg keurig me bevestiging met de tijd erop wanneer en hoelaat! vandaar sta ik effe raar te kijken.
              Ok, ik dacht omdat het nu in de normale webwinkel staat en niet apart dat je gewoon alles kon kiezen.
              "I came in like a crackling ball."

              Comment


                #82
                Wanneer gaat de zaak weer leuk ogen? Reed vandaag langs maar had nog geen vuurwerk gevoel hoor

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                  Wanneer gaat de zaak weer leuk ogen? Reed vandaag langs maar had nog geen vuurwerk gevoel hoor
                  Ik ook nog niet. Ik zit nu nog elke dag tot aan mijn ellebogen in de smeer.
                  Ik ben blij als het 17.00 uur is. dan kan ik verder met de folder, website, webwinkel, inkoop, reclame acties, forums zoals VWC en nog veel meer andere zaken.

                  Wij gaan 30 november met de garage dicht en dan hebben wij tot 6 december om alles weer om te toveren tot De Rijswijkse Vuurwerkhal.

                  Dan begint het vuurwerkgevoel bij de omstanders,klanten en bij mij ook te komen.
                  Ik ben er al vanaf januari mee bezig en hoop dat alles weer zo loopt zoals het moet lopen.
                  Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                  Comment

                  Working...
                  X