Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan van der Nat Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan van der Nat Vuurwerk

    Vrijdag 24 juni a.s. gaan we weer on tour.!!
    Dan stopt de VWC tour-karavaan in Steenwijk om een 2e bezoek te brengen aan de kersverse nieuwe importeur van der Nat Vuurwerk.
    Via dit topic stellen wij jullie in de gelegenheid vragen te stellen aan Van der Nat. Deze vragen nemen wij mee in het overleg. En in het verslag kunnen jullie straks de antwoorden terug vinden.
    Ik zou zeggen: Vraag maar raak.!!!

    #2
    Nou de standaard vraag aan Van der Nat.
    Wat voor soort fonteinen komen er op de markt.
    Voor cunsumenten.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #3
      Wat gaan jullie voor ons betekenen en waar komen de eerste dealers?
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Is Van der Nat van plan om met producten op de markt te komen waarmee ze de concurrent qua prijzen om de oren kunnen slaan en de vuurwerkliefhebber daarmee dus een genoegen gaan doen, want de prijzen van vuurwerk in Nederland gaat nergens meer om de laatste jaren. Dus ik hoop dat ze met goede en betaalbare cakes gaan komen.
        Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

        Comment


          #5
          Heb erg veel zin in dit bezoek!
          Laat dus maar komen die vragen,zodat we weer met veel informatie in de auto kunnen stappen op weg naar huis

          Comment


            #6
            Wat gaan jullie nu als nieuwe dealer ons voor unieks brengen?

            Wat maakt jullie onderscheidend van de andere dealers in Nederland?

            Comment


              #7
              bij deze ook wat vragen van mijn kant ;)

              wat zijn jullie verwachtingen voor de verkoop van dit jaar?

              zijn jullie van plan het eerste jaar 1 dealer aan te houden en daarna uitbreiding of zijn er plannen voor meerdere dealers in het land?

              hoe denken jullie zelf te kunnen concurreren met de huidige merken die op dit moment op de markt zijn?

              wat kunnen wij dit jaar verwachten van jullie?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Wat gaan jullie nu als nieuwe dealer ons voor unieks brengen?

                Wat maakt jullie onderscheidend van de andere dealers in Nederland?
                Hopelijk een hele scherpe prijs die ze ook het volgende jaar kunnen doorzetten zodat de concurrentie mee moet
                Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                Comment


                  #9
                  Gaan jullie nieuwe consumentenfonteinen op de markt brengen? en zoja, welke stijghoogtes
                  Rubrofan!!!! Kruitvlinders in mn buik :p

                  Comment


                    #10
                    Ik verwacht eigenlijk een torenhoge kwaliteit en originaliteit die ik terugzie bij b.v. enkele artikelen van Marijn.

                    - Voor een doorsnee consument zal het niet veel uitmaken of er VDN of Lesli op staat, maar waarin gaan jullie je onderscheiden op de toch al zo overvolle vuurwerkmarkt?
                    - En hoe gaan jullie aan de verwachtingen van sommige liefhebbers (waaronder ik) voldoen?

                    Comment


                      #11
                      Morgen is het zover.. dan gaan we op bezoek bij VDN Fireworks!
                      Heb je nog vragen, stel ze hier dan nog snel!

                      Comment


                        #12
                        Uit hoeveel cakes en fonteinen gaat jullie collectie bestaan?

                        Gaat het een lijn worden,of meerdere?

                        Kunnen jullie ons vertellen,wat de cakes en fonteinen gaan doen,qua effect?

                        Zal er een genoeg keuze zijn,in zowel budget cakes,als in de wat duurdere cakes?

                        In welke regio,s zullen jullie producten verkrijgbaar zijn?
                        Light some fireworks, and see who answers.

                        Comment


                          #13
                          Schoot me net onder het douchen een vraag te binnen

                          Hoe kijkt van der Net terug op de tijd dat zij noodgedwongen moesten stoppen met het produceren van kwalitatief hoogwaardige pyrotechnische artikelen in eigen land? Ik kan begrijpen dat dat omschreven zou kunnen worden als onbegrijpelijk en een sombere tijd?

                          En hoe kijken jullie daar nu dan op terug, balen zij er nog steeds van, lijkt mij wel uiteraard, maar hebben jullie er nu wel enigszins begrip voor?

                          Comment


                            #14
                            Komen jullie ook met een webshop? En zo ja, ook eventuele kortingsacties?
                            Rubrofan!!!! Kruitvlinders in mn buik :p

                            Comment


                              #15
                              Wou een aantal vragen stellen. Maar zo te zien zijn de meeste leden hier net zo nieuwsgierig als mij. Alle vragen waar ik mee zat zijn hier namelijk al gesteld

                              Ben erg benieuwd gasten. Veel plezier met het bezoek
                              Laatst aangepast door dennis-pyro; 23 June 2011, 19:53.
                              Stoken tot we er bij neervallen!!

                              Comment

                              Working...
                              X