Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gondo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gondo

    Artikelnummer: ORN-144
    Artikelnaam: Gondo
    Kruitgewicht: 495 gram
    Aantal Schoten: 114 schots
    Effectomschrijving: Deze supercake met 114 schots is een spektakel in de lucht.
    Variėrend van glittersterren en glinster boeketten tot afdalende blinkeffecten met Chrysantium. De effecten van deze cake vullen het gehele luchtruim. Rode Dahlia en Chrysantium. Groene Dahlia met witte Chrysantium.

    Tijdsduur: ± 27 seconden
    Stijghoogte: 35 meter
    Afmetingen: 450 x 265 x 175 mm
    Schietrichting: Schuin omhoog
    Kartoninhoud: 2/1
    Richtprijs: €79,50





    Wij danken VDN Fireworks voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en nadrukkelijke bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 31 May 2016, 21:41. Reden: Filmpje toegevoegd.
    Laten we lekker link gaan doen!

    #2
    Typische bak waar ik never nooit 80 euri voor zal geven, zijn zeker veel mooiere artikelen voor te krijgen. Mooiste van de cake is het tempo en het geluid van het leegschieten! Van mij mogen de effecten eruit en enkel tubes schieten, dat was echt supervet hehe!

    Maar nee, veel te snel weg, boeketten zelf ook, je weet niet waar je moet kijken en voordat je het weet, is ie leeg, gaat hem voor mij niet worden.

    Comment


      #3
      wat een vet heftige bak.
      Bij het zien van de Film denk ik: \
      HEBBE HEBBE!
      Bij het zien van de prijs denk ik:
      NEE LAAT MA ZITTEN.

      hijs wel mooi met een bonk geweld.

      Comment


        #4
        Mooie cake! Lekker ratelgeweld, maar dan die prijs he... mm, Nee, is het voor mij niet waard. Net als de Super500.

        Comment

        Working...
        X