Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Cocktail [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Cocktail [Ass.]

    Artikelnummer: 3409
    Artikelnaam: The Cocktail
    Bruto Gewicht: volgt
    Netto Kruitgewicht: volgt
    Aantal Schoten: n.v.t.
    Effectomschrijving: Een overvol voordeel pakket voor een bonte oudejaarsavond met een mix van grond-, lucht- en siervuurwerk.
    Tijdsduur: n.v.t.
    Stijghoogte: n.v.t.
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: € 59.95

    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    #2
    De foto doet mij héél sterk denken aan een meterpakket. De meeste meterpakketen kosten rond de €14,- tot €18,-. Dit pakket kost het viervoudige!
    ...Mis ik iets? Is de prijs soms niet goed? Of is de vulling stiekem toch wel anders dan een meterpakketje?
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      ja ik weet t ook niet maar dit pakket is toch veelste duur als dit de goeie prijs is 20 euro moet t ophouden :O

      Comment


        #4
        Lijkt mij dat dit 19,95 moet zijn..

        Comment


          #5
          Het pakket lijkt mij iets groter dan het meterpakket, In het meterpakket zitten meestal 2 rijen met fonteinen en dan ernaast nog wat romeinse kaarsen. Maar 59,95 lijkt mij wel heel erg veel.

          Comment


            #6
            haha die prijs klopt niet 25 euro komt eerder

            Comment


              #7
              Prijs van 59.95 heb ik even nagekeken en staat hier toch echt zo op de Beko prijslijst!

              Vind het ook erg prijzig, maar misschien zit er wel meer in dan we denken?
              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

              Comment


                #8
                Ziet er qua uiterlijk uit als het ouderwetse meterpakket. Maar dat kan het met die prijs niet zijn, pakket was vroeger 25gulden op 't laatst.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                  Prijs van 59.95 heb ik even nagekeken en staat hier toch echt zo op de Beko prijslijst!

                  Vind het ook erg prijzig, maar misschien zit er wel meer in dan we denken?
                  Tja, hoe ik het pakket ook bekijk, volgens mij zijn het bijna alleen maar chinese fonteinen. Mischien dat één van die kleine potjes nog wat kogeltjes de lucht in schiet, net zoals die romeinse kaarsen. Het pakket zal er wel aardig groot uitzien, maar niet voor 60 euro. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er een foutje in de prijslijst is ingeslopen.

                  Comment


                    #10
                    Green Bamboo (als dat 'm echt zou zijn) schiet gekleurde balletjes ;t Zou wat zijn als deze nostalgische fonteinen weer echt in productie waren genomen en weer werden verkocht. Echte toppers van fonteinen waren het vroeger. Maar de kans is groot dat de inhoud anders is; komt bij Beko wel vaker voor bv. met het Pilaar Ass.; ook andere, modernere inhoud dan de foto liet zien.

                    Comment


                      #11
                      fectomschrijving: Een overvol voordeel pakket voor een bonte oudejaarsavond met een mix van grond-, lucht- en siervuurwerk.

                      Geweldige omschrijving voor een pakket van dit formaat en DIE prijs.

                      Comment


                        #12
                        Waarschijnlijk is het dan van 59,95 voor ...

                        Comment


                          #13
                          Of is het een 2 meter pakket geworden?

                          Comment


                            #14
                            Een meterpakket is een stuk smaller, je had eerst ook nog een super pakket en nog een aantal andere soorten die groter waren ik meen dat die ook ongeveer 50 euro kosten. Ook zit er wel degelijk een kwaliteits verschil in het meterpakket en de andere die ik noemde, de fonteinen uit het meterpakket zijn binnen een paar seconde afgelopen, ik zie in dit pakket labels zitten waren jaren geleden toch wel de toppers waren voordat er echte cake's op de markt kwamen.
                            Ik vind de prijs voor dit pakket zelf ook te hoog, ook omdat we weten dat er beter spul op de markt is en we toch opzoek gaan naar de beste producten, maar ik denk niet dat je dit pakket helemaal moet vegelijken met een meterpakket, ik denk dat dit ook direct is te voelen als je die 2 pakketen in je hand zou hebben

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
                              Een meterpakket is een stuk smaller, je had eerst ook nog een super pakket en nog een aantal andere soorten die groter waren ik meen dat die ook ongeveer 50 euro kosten. Ook zit er wel degelijk een kwaliteits verschil in het meterpakket en de andere die ik noemde, de fonteinen uit het meterpakket zijn binnen een paar seconde afgelopen, ik zie in dit pakket labels zitten waren jaren geleden toch wel de toppers waren voordat er echte cake's op de markt kwamen.
                              Ik vind de prijs voor dit pakket zelf ook te hoog, ook omdat we weten dat er beter spul op de markt is en we toch opzoek gaan naar de beste producten, maar ik denk niet dat je dit pakket helemaal moet vegelijken met een meterpakket, ik denk dat dit ook direct is te voelen als je die 2 pakketen in je hand zou hebben
                              Enkele toppers? De kwaliteit van potjes uit dit pakket is wel degelijk te vergelijken met die uit de meterpakketten. Je gelooft toch zelf niet dat die Chinezen, waar alles draait om super efficency, nu nog meerder uitvoeringen maken van dit soort kwaliteit potjes. Deze potjes zijn gewoon massa productie en is prima te vergelijken met alle andere pakketen die er in de omloop zijn van dit kaliber (fonteinwerk). Al die potten die in dit pakket zitten houden het niet langer dan 10-15 seconden uit als fonteintje. Hoe ik bij die wijsheid kom? Ik heb ieder jaar een pakket als dit voor de kleintjes in mijn bezit. Die vinden het prachtig om te zien. Juist om dat het niet hoger dan een meter gaat. Je kan, mijns inziens, voor dit geld beter enkele draakboxen kopen. Niet dat dat nu het summum is, maar je hebt dan in ieder geval meer om af te steken.

                              Comment

                              Working...
                              X