Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thundershock XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thundershock XXL

    Artikelnummer: 339
    Artikelnaam: Thundershock XXL
    Bruto Gewicht: niet bekend
    Netto Kruitgewicht: niet bekend
    Aantal Schoten:
    Effectomschrijving: Hoge felle mortier met harde knal in de lucht. 6 stuks per pakje
    Tijdsduur: niet bekend
    Stijghoogte: niet bekend
    Richtprijs: niet bekend
    Verpakkingseenheid: niet bekend
    Film:


    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Torrr; 21 May 2011, 23:10.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Volgernsmij is dit de Giant Airbomb.... En die andere de gewonde aribomb. Alleen die Demolition is denk ik nieuw, maar ik kan er naast zitten. Misschien zijn dit ook nieuwe. Het zou leuk zijn iniedergeval.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
      Volgernsmij is dit de Giant Airbomb.... En die andere de gewonde aribomb. Alleen die Demolition is denk ik nieuw, maar ik kan er naast zitten. Misschien zijn dit ook nieuwe. Het zou leuk zijn iniedergeval.
      Ik denk dat dit de Giants zijn idd, en dan die Thundershock XL de gewone, en die nieuwe is gewoon een extraatje!
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Ze hebben wel een ander effect dan de Giant Airbomb toch?

        De GA heeft een Crackling staart met Crackling boeket en dat heeft deze duidelijk niet.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
          Ze hebben wel een ander effect dan de Giant Airbomb toch?

          De GA heeft een Crackling staart met Crackling boeket en dat heeft deze duidelijk niet.
          Dat kun je nog niet zeggen nu. Er zijn nog geen filmbeelden geweest. Aangezien de omschrijving exact hetzelfde is als de Giant Airbomb, verwacht ik dat het om een omlabeling van deze gaat.

          Maargoed jongens, speculeren heeft geen zin. We zullen moeten afwachten wat het effect is en wat de prijs is.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
            Dat kun je nog niet zeggen nu. Er zijn nog geen filmbeelden geweest. Aangezien de omschrijving exact hetzelfde is als de Giant Airbomb, verwacht ik dat het om een omlabeling van deze gaat.

            Maargoed jongens, speculeren heeft geen zin. We zullen moeten afwachten wat het effect is en wat de prijs is.

            De (giant)airbombs hadden afgelopen jaar een heel ander effect bij mij...
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #7
              Waar zijn de topics van de Airbomb en de Giant Airbomb? Kan deze 2 namelijk nergens terugvinden??

              Maar goe,

              Als ik het goed begrepen heb is deze ThundershockXXL een omlabeling van de Giant Airbomb?

              Omdat het ik oorspronkelijke topic over die Giant Airbomb niet kan vinden, en zelfs niet in het archief, schrijf ik het dus maar hier op.

              Ik had afgelopen jaarwisseling de Giant Airbombs uit 2009. Deze waren prachtig van effect, (mooie gouden tail en prachtig boeket) gepaard met een goede burstknal die niet onderdeed voor bijvoorbeeld de Flower Thunder, Mad Dog, Lord of Thunder, en dergelijke single shots!

              Toch wel jammer dat ik hier bijna niets meer over hoor, aangezien ik toch veel goeds heb ervaart over deze dingetjes afgelopen jaarwisseling!

              Iemand meer ervaring mee?

              Mvg,

              Flashing Diamond

              Comment


                #8
                ik had ze voor het laatst 3jaar geleden daarvoor had ik ze altijd
                maar ik had ze altijd met cracklingboeket en dat mis ik nu :'(

                Comment


                  #9
                  Is er iemand die de prijs weet?

                  Zijn er ook bulkpacks te koop van deze dingen?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                    Is er iemand die de prijs weet?

                    Zijn er ook bulkpacks te koop van deze dingen?
                    Prijs weet ik van dit jaar niet. Intratuin verkoopt ze niet meer...

                    Ik weet wel dat hier geen bulkpack van is alleen van de kleinere variant.
                    Voor de knal moet je deze dingen zeker niet nemen want dan zijn ze echt heel erg slecht. Het siereffect is darentegen juist wel erg mooi.
                    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                    Comment

                    Working...
                    X